fbpx

Porsche Cayenne GTS pojačan i bez elektrifikacije

Porsche Cayenne GTS pojačan i bez elektrifikacije uz brojne dodatne atraktivne začine koje ga čine dinamičnijim i bržim

Porsche Cayenne GTS

Porsche Cayenne GTS pojačan i bez elektrifikacije uz brojne dodatne atraktivne začine koje ga čine dinamičnijim i bržim. Porsche zna da je raznolikost začin života tako što nudi mnoštvo verzija za automobile koje prodaje. Cayenne nije izuzetak, a sada je GTS poželjniji nego ikad. Nivo opreme fokusiran je na vozača, a Porsche Cayenne i dalje preskače elektrifikaciju, ali dobija veću snagu. Njegov twin-turbo V-8 motor je „izmasiran“ da otključa dodatnih 40 KS i 41 Nm obrtnog momenta. Sa 500 KS (40 KS više nego do sada) i 660 Nm u pogonu, Porsche Cayenneu GTS za 2025. godinu treba samo 4,4 sekunde da dostigne 100 km/h. Veliki SUV može da ubrza sve do maksimalnih 275 km/h. Snaga se isporučuje na obe osovine preko osmostepenog automatskog menjača koji obezbeđuje bržu promenu stepena prenosa u Sport ili Sport Plus modu vožnje.

Porsche Cayenne GTS

Kao i ranije, GTS paket je dostupan kako za SUV konvencionalnog oblika i za njegovog brata „kupea” koji izgleda elegantnije. U novom GTS-u ima više od unapređenog V8 pošto su se inženjeri Porschea takođe poigrali sa donjim postrojem. Obrtni ležajevi prednje osovine dolaze iz vrhunskog Turbo GT-a za direktnije upravljanje. Standardno ugrađeno i drugačije trimovano za GTS je vazdušno ogibljenje koje smanjuje visinu od tla za 10 mm u poređenju sa slabijim modelima Cayenne. Uz doplatu, kupci se mogu odlučiti za aktivne poprečne stabilizatore. Još jedna karakteristika koja je preuzeta od najsnažnijeg Cayenne Turbo GT-a je odvojeni krug za hlađenje vodom za AWD sistem. Pored toga, Cayenne GTS Coupe dobija prilagodljivi zadnji spojler i opcioni izduvni sistem sa završnim cevima postavljenim u sredini zadnjeg odbojnika.

Porsche Cayenne GTS

Porsche nudi tri dodatna sportska paketa koji mogu da skinu do 30 kilograma mase vozila, što je ruku na srce prilično malo na ukupnu masu vozila. Težina praznog vozila se za sada ne spominje, ali stari Cayenne GTS je vagu „pogureao“ na povelikih značajnih 2.247 kilograma.

Porsche Cayenne GTS

Vizuelne promene u poređenju sa ostalim nivoima opreme uključuju veće prednje uvodnike vazduha, crvene kočione čeljusti, zajedno sa zatamnjenim farovima i zadnjim svetlima. Porsche nudi modele Cayenne GTS za 2025. godinu sa standardnim paketom Sport Design koji zatamnjuje određene elemente eksterijera. Tamni izgled se primenjuje na produžetke lukova točkova, okvire prozora i preklopne panele. Na starom GTS-u ovi detalji su imali istu boju kao i ostatak karoserije. Pored toga, do sada crne izduvne cevi su sada tamno bronzani. Spoljašnje promene zaokružuju 21-inčni RS Spider Design točkovi.

Porsche Cayenne GTS

Što se tiče kabine, Porsche primenjuje Race Tek mikrovlakna na oplatama vrata, krovnoj oblozi, volanu i na sredinama sedišta podesivih u osam smerova. Alternativno, kupci mogu da se odluče za Slate Grey ili Carmine Red teme.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Lotusov novi SUV će koristiti delove Volvo-a?

Lotusov predstojeći SUV stiže za manje od četiri godine, a kroz krivine će prolaziti ...

Priprema vozila za leto i sezonu godišnjih odmora

Kao vozač sa dugogodišnjim iskustvom, naučio sam, nekad i težim putem, da dugo putovanje ...

Honda se (opet) povlači iz Formule 1

Japanska kompanija Honda je taman počela da postiže rezultate, a sada se ponovo povlači ...

Honda predstavila treću generaciju Passporta

Honda je na L.A. Show-u predstavila treću generaciju modela Passport, koja sa prethodnicina deli ...

Kako da izbegnete prevaru prilikom kupovine polovnjaka

Kako da izbegnete prevaru prilikom kupovine polovnog automobila – 10 najčešćih prevara prilikom kupovine ...