fbpx

Range Rover Electric je spreman

Range Rover Electric je spreman da se pridruži ponudi sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem i vidimo ga bez kamuflaže

Range Rover Electric

Range Rover Electric je spreman da se pridruži ponudi sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem i vidimo ga bez kamuflaže. Nakon pola veka gutanja benzina i dizela, Land Rover pretvara Range Rover u EV. Prodavaće se uporedo sa verzijama motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, a obećava performanse V-8 pogona, ali sa nultom emisijom. Danas objavljeni novi tizeri prikazuju luksuzni SUV bez kamuflaže jer, zapravo, nema šta da se krije. Izgleda skoro identično modelu sa konvencionalnim pogonom, što je svakako odlična vest.

Range Rover Electric

Električni Mercedes G-Klase koji će ove nedelje debitovati na sajmu Auto China 2024 u Pekingu slediće isti recept tako što će u velikoj meri naslediti dizajn od svog ICE kolege. U međuvremenu, Range Rover Electric je pozirao pred kamerama dok je prolazio kroz ledene vremenske uslove u Arktičkom krugu. Izdržao je temperature do -40 stepeni Celzijusa.
Land Rover takođe testira tihi SUV u iscrpljujućim pustinjama Bliskog istoka na +50 stepeni Celzijusa. Proizvođač ga najavljuje kao „najtiši i najprefinjeniji Range Rover ikada stvoren“ i ima novorazvijeni sistem kontrole proklizavanja.

Range Rover Electric

Luksuzni, veliki i električni SUV dobro je iskoristio zaleđena jezera u Švedskoj. U poređenju sa standardnim sistemom kontrole proklizavanja baziranim na ABS-u, novi Range Rover EV može distribuirati obrtne momente i kontrolisati njihovu isporuku uz kontrolu proklizavanja točkova nzavisno na obe osovine, ali i svaki točak pojedinačno. Time se smanjuje vreme reakcije obrtnog momenta na svakom točku sa oko 100 milisekundi na samo 1 milisekundu. Tu su i neki softverski “trikovi” kako bi se na mimimum svele intervencija ABS-a u službi kontrole proklizavanja i postigla glatka vožnja čak i na klizavim površinama.

Range Rover Electric

Land Rover kaže da će veliki EV biti pogonjen „novim sopstvenim potpuno električnim pogonskim sistemom“. Marka u vlasništvu indijskog Tata Motors za sada ne ulazi u detalje o pogonu, ali očekujemo preko 500 KS pošto V-8 trenutno ima 540 KS iz 4,4-litarskog, twin-turbo benzinskog motora koji isporučuje BMW. Možda čak i više s obzirom na to da Range Rover SV ima čak 615 KS.

Range Rover Electric

U najmanju ruku, postavka sa dva motora izgleda kao osnovana pretpostavka jer će Range Rover Electric sigurno imati pogon na sva četiri točka. Očekuje se da će električna G-Klasa zvanično poznata kao „G580 sa EK tehnologijom“ imati pogonski sistem sa četiri motora. Slično kao Defender koji može da ide bilo gde, električni Range Rover će proći kroz 85 cm vodene prepreke.

Range Rover Electric

Biće postavljen na istu modularnu (MLA) platformu koju koristi Range Rover sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem i imaće sistem koji radi na 800 volti za mogućnost efikasnog brzog punjenja. Za sada nema informacije o kapacitetu baterije, ali možemo pretpostaviti da će biti preko 100 kWh. Predstojeći SUV će biti drugi JLR-ov električni model, posle Jaguara I-Pace koji je lansiran 2018. Dok manji EV proizvodi Magna Steir u Gracu, Austrija, Range Rover Electric će se proizvoditi kod kuće u Solihull u Velikoj Britaniji. Range Rover SUS motora biće odskočna daska ka cilju JLR-a da postigne nultu emisiju izduvnih gasova do 2036. Iz JLR, Jaguar će biti prvi koji će u narednim godinama biti potpuno električni.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Volvo XC40 evropski automobil godine

Volvo XC40 je osvojio laskavu titulu 2018 European Car of the Year   Novi ...

Izgoreo prototip A7

Prototip novog Audija A7 izgoreo tokom testiranja u Alpima Dešava se i to. Tokom ...

Sébastien Ogier osvojio svoju šestu WRC titulu

Vozeći na poslednjem ovogodišnjem reliju u sezoni tačno onoliko koliko treba, Sébastien Ogier je ...

Usvojena uredba – subvencije za eko vozila u Srbiji

Usvojena uredba za eko vozila u Srbiji, subvencije za električna vozila 5.000 evra, a ...

Otkriven novi Suzuki Jimny – nakon 20 godina novi model

Da li se može zadržati staromodan kockasti stil i uspeti na tržištu? To će ...