fbpx

Novi Volkswagen Golf GTI je spreman za kupce

Novi Volkswagen Golf GTI je spreman za kupce, a knjige predporudžbina su otvorene za unapređeni model

Novi Volkswagen Golf GTI

Novi Volkswagen Golf GTI je spreman za kupce, a knjige predporudžbina su otvorene za unapređeni model. Srce Golfa GTI je motor, a sada je postao još snažniji. Najnovija evoluciona faza njegovog turbo motora isporučuje maksimalni obrtni moment od 370 Nm na prednju osovinu, koja ima elektronsku blokadu diferencijala, a veliki obrtni moment je raspoloživ već od veoma niskih obrtaja motora – od 1.600 o/min.

Novi Volkswagen Golf GTI

Ovaj obrtni moment sada je dostupan do 4.590 o/min, što znači u još širem opsegu broja obrtaja motora. Motor u osveženom Volkswagenu GTI generiše svoju maksimalnu snagu od 195 kW / 265 KS od 5.250 do 6.500 o/min. Brzi sedmostepeni DSG menjač obezbeđuje da se snaga Golfa GTI prenosi na pogonsku osovinu bez ikakvih prekida snage tokom promene stepena prenosa.
Volkswagen Golf GTI dostiže 100 km/h za 5,9 sekundi, što znači po prvi put za manje od šest sekundi. Maksimalna brzina je elektronski ograničena na 250 km/h.

Novi Volkswagen Golf GTI

Volkswagen je svom kultnom modelu Golf GTI podario još dinamičniji izgled. Prednji deo je redizajniran i sada ima nove LED Plus farove. Zajedno sa osvetljenom značkom Volkswagena, oni stvaraju upečatljiv dizajn svetlosti. Kupci takođe mogu opciono da se odluče za poslednju generaciju IQ.LIGHT LED matrix farova koji nude duga svetla visokih performansi sa 15 odsto većim dometom od prethodnika. Kao standard, Golf GTI napušta fabriku u Wolfsburgu sa 17-inčnim Richmond alu naplatcima.

Novi Volkswagen Golf GTI

Ostale opcije naplataka uključuju nove 19 inčne aluminijske Queenstown naplatke. Sa svojim upečatljivim dizajnom od pet ovalnih polukrugova, novi dizajn evocira klasični Detroit točak, koji je predstavljen za petu generaciju Golfa GTI. Ostale spoljašnje modifikacije uključuju i redizajnirane LED zadnje svetla. Čak i bez GTI logotipa na poklopcu prtljažnika, Golf GTI je lako prepoznatljiv zahvaljujući dvostrukom izduvnom sistemu, sa hromiranim završecima.

Novi Volkswagen Golf GTI

U unutrašnjosti, Volkswagen Golf GTI karakterišu premijum sportska sedišta sa integrisanim naslonima za glavu i prepoznatljiv GTI dezen. Upadljivi su crveni ukrasni šavovi na sedištima, centralnom naslonu za ruke, patosnicama i multifunkcionalnom volanu kako bi se naglasila činjenica da ovaj enterijer pripada Golfu GTI. Ekskluzivna GTI karakteristika je dugme Motor/Start/Stop – nakon što se vrata otvore, ovo pulsira crveno dok se turbo motor ne startuje. Standardno su takođe ugrađene pedale od brušenog nerđajućeg čelika, crno “nebo” i poboljšani Digital Cockpit Pro.

Novi Volkswagen Golf GTI

Novim infotainment sistemima može se upravljati intuitivno pomoću samostojećeg ekrana osetljivog na dodir dijagonale 12,9”. Standardno je opremljen infotainment sistemom Ready 2 Discover za koji je navigacioni sistem dostupan kao nadogradnja. Discover sistem sa navigacijom je dostupan kao opciona oprema. Ostale nove karakteristike uključuju osvetljene klizače za klima uređaj i temperaturu u kabini i kontrolu jačine zvuka audio sistema, kao i IDA glasovni asistent, koji pristupa softveru ChatGPT zasnovanom na AI, za odgovore na dodatna pitanja vozača ili suvozača. Cena u Nemačkoj za osveženi Volkswagen Golf GTI je 44.505 evra.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Oreol iz Formule 1 na serijskom Mercedesu

Oreol iz Formule 1 na serijskom Mercedesu će se pojaviti na ograničenoj seriji Mercedesa ...

Formula 1 – Ricciardo van staze u Zandvortu

Formula 1 – Ricciardo van staze u Zandvortu, a na njegovo mesto u bolidu ...

Lotus dodaje gas – na struju

Ne volimo tizere zato što malo otkrivaju, ali u slučaju Lotusa dosta kazuju – ...

Iz Formule 1 na drum – može ali…

Direktan transfer tehnologije iz F1 u svakodnevni saobraćaj ne postoji. To znamo odavno, ali ...

Ralf Brandstätter novi šef Volkswagena

Došlo je do promene na kormilu Volkswagena, ali malo drugačije nego što su kolege ...

Zamena turbo kompresora na Veyronu košta preko 42,000$

Skupi automobili često donose i velike troškove održavanja i popravke. Po tom pitanju Bugatti ...