Porsche predstavio Panameru Turbo S E-Hibrid sa čitavih 771 KS i značajno povećanom baterijom
Porsche predstavio Panameru Turbo S E-Hibrid sa čitavih 771 KS i značajno povećanom baterijom. Samo nekoliko dana nakon postavljanja rekorda u Nirburgringu, najsnažnija Porsche Panamera zvanično je predstavljena. Porsche je debitovao sa Turbo S E-Hibrid elektrificiranim V-8 motorom koji uz pomoć struje generiše ozbiljnu snagu. Ne samo da je moćniji od svog prethodnika, već dolazi i sa značajnom nadogradnjom baterije. „Lepljive“ sportske gume, aero komplet od ugljeničnih vlakana i bogata lista standardne opreme povećavaju privlačnost Porsche Panamere Turbo S E-Hibrid.
U srcu vrhunske ponude u porodici Panamera je 4,0-litarski motor sa dva turbo kompresora koji razvija 591 konjsku snagu. Ugrađen u osmostepeni automatski menjač sa dvostrukim kvačilom, a elektromotor pogonu dodaje još 187 KS. Zajednički, oba motora isporučuju kombinovanu snagu od 771 KS, što novoj Panameri Turbo S E-Hibrid daje značajnu prednost od 81 KS u odnosu na stari model. U isto vreme, obrtni moment je skočio za čak 160 Nm, na ogromnih 1.000 Nm.
Zahvaljujući dodatnim električnim mišićima, najsnažnija Panamera je sada za dve desetine sekunde brža do 100 km/h, ispunjavajući zadatak za samo 2,9 sekundi. I maksimalna brzina je povećana – sada je 325 km/h, što ga čini 12 km/h bržim od starog. Ali stvari postaju još bolje. Porsche je povećao bruto kapacitet baterije za 45 procenata na 25,9 kWh, što je rezultiralo većim električnim dometom.
Porsche Panamera Turbo S E-Hibrid standardno dobija dobre stvari. Keramičke kočnice su uključene od samog početka, kao i kovani 21-inčni točkovi sa centralnim zavrtnjem. Ipak, još uvek postoji nekoliko polja na listi opcija koje možete da označite, a to su aero komplet i Michelin pneumatici. Prvi povećava nizgonsku silu za 60 kg pri brzini od 200 km/h, dok je drugi napravljen po meri Pilot Sport Cup 2 guma.
Uporedo, nova Porsche Panamera linija takođe dobija GTS verziju za modelnu 2025. godinu. Dok je Turbo S E-Hibrid najmoćniji u ponudi, za GTS proizvođač tvrdi da je najagilniji. Panamera GTS ima 493 KS ili 20 KS više od prethodne generacije. Potrebno mu je 3,6 sekundi da dostigne brzinu od 100 km/h sa mesta, tako da je brži za desetinku sekunde. Na punom gasu postiže 302 km/h. U poređenju sa najsnažnijom verzijom, GTS je 10 mm niže nakon podešavanja standardnog vazdušnog vešanja. Pored toga, inženjeri iz Zufenhauzena su poboljšali poprečne i radili na diferencijalu sa ograničenim proklizavanjem radi još dinamičnije vožnje.
Show Comments