Audi A6 e-tron je zvanično prikazan javnosti, u dve karoserijske verzije i izborom dva nivoa snage elektro pogona
Audi A6 e-tron je zvanično prikazan javanosti, u dve karoserijske verzije i izborom dva nivoa snage elektro pogona. Prvi modeli kojima je Audi ušao u elektrifikacju bili su fokusirani na krosovere, ali nemački luksuzni brend je spreman da svoj portfolio električnih vozila učini raznovrsnijim. Pozdravite A6 Sportback E-Tron i njegovog praktičnijeg brata, verziju A6 e-tron Avant.
Novopridošlice u ponudu sa znakom četiri prstena se voze na istoj PPE platformi koja je bila osnova modela Q6 E-Tron i novog Porsche Macan-a. Pošto skoro svaki automobil ovih dana mora da ima podeljena prednja svetla, Audi A6 E-Tron tandem prihvata trend sa glavnim svetlima ispod posebne trake dnevnih svetala i pokazivača pravca. Za razliku od modela Q6 E-Tron sa njegovim konvencionalnim ručkama koje vire iz vrata, modeli A6 E-Tron imaju elegantniji profil zahvaljujući ručkama u ravni sa vratima.
Pošto je označen kao Sportback, obični A6 je praktično je hečbek/liftbek sa praktičnijim petim vratima prtljažnika. Primećujemo neke sličnosti između ovog automobila i novog A5 Sportback, ali ovaj ima lepše lice sa jednodelnim svetlima. Audi ističe koeficijent otpora od samo 0,21 za Sportback, ali samo ako su ugrađeni aerodinamični naplatci i kamere umesto spoljnih ogledala.
U svakom slučaju, novi A6 E-Tron je najaerodinamičniji Audijev automobil svih vremena. To je takođe i aerodinamički najefikasniji proizvod Volksvagen grupe koji je trenutno u prodaji. Doduše, red je da ne zaboravimo VW XL1 koji je imao koeficijent čepnog otpora od 0,189, ali ipak je bio samo prototip i tehnološki demonstrator. U Audi A6 e-Tron Avant nema čega da se stidi koeficijentom otpora koji je 0.24.
Kao što eksterijer podseća na A5, kabina takođe izgleda odmah poznato. Da, to znači dodatni ekran osetljiv na dodir od 10,9 inča samo za putnika. U centru dominira ekran od 14,5 inča, dok vozač dobija digitalnu instrument tablu dijagonale od 11,9 inča – baš kao u novom A5.
Uz premijeru, Audi najavljuje po dve pogonske verzije za Sportback i Avant. Audi A6 e-tron Performance ima 368 KS (270 kW), i pogon na zadnjoj osovini. Do 100 km/h ubrzva za 5.4 sekunde, a maksimalna brzina je 210 km/h. Snažnija S6 e-tron verzija ima dva elektromotora, Quattro pogon na svim točkovima i ukupno maksimalnih 550 KS u launch control modu. Do 100 km/h uzbrzava za 3.9 sekundi uz maksimalnu brzinu od 240 km/h.
Bez obzira na izbor pogona, dele litijum-jonsku bateriju sa upotrebljivim kapacitetom od 94,4 kWh. Podržava punjenje jednosmernom strujom do 270 kW, u kom slučaju će biti potrebno 21 minut da se baterija napuni sa 10 na 80 procenata. Po pitanju autonomije, oslanjamo se na ono što navodi Audi – A6 e-tron Performance Sportback bi trebao da ima autonomiju od 750 kilometara, a malo manje aerodinamični Avant 720 kilometara. Snažniji, sa dva motora, S6 e-tron prelaziće di 670 kilometara, a S6 e-tron Avant 640 kilometara.
Show Comments