Pojavio se Audi bez legendarnih prstenova, a sve je potpuno legitimno i namerno, u čemu je stvar?
Pojavio se Audi bez legendarnih prstenova, a sve je potpuno legitimno i namerno, u čemu je stvar Gde su prstenovi, Audi? To je legitimno pitanje za najnoviji koncept kompanije prikazan danas u Šangaju. Ali ovo nije Audi. To je AUDI. Luksuzni brend u carstvu Volksvagen Grupe udružuje se sa kineskim gigantom SAIC kako bi pokrenuo novu automobilsku kompaniju u Kini. Od svih imena koje je marketinški tim mogao da odabere, odlučili su da izađu sa imenom AUDI i da se posvete tome. Da ne bi bilo zabune (mada, prekasno je za to), automobili neće nositi legendarna “Četiri prstena”.
Umesto toga, novi logo će se sastojati od četiri velika slova: AUDI. Prednjači koncept AUDI E, sa tri serijska automobila koja će biti lansirana sredinom sledeće godine. Ovi modeli AUDI će mirno koegzistirati sa redovnim modelima Audiji sa istorijskim logotipom koji podseća na eru Auto Uniona. Sa modelom A8L Horch koji je predstavljen u Kini pre tri godine, Audi je izgledao zainteresovan za uklanjanje prašine sa starih brendova. Možda bi to bilo logičnije umesto što je nova kompanija nazvana AUDI? Auto Union, NSU, DKV i Vanderer su takođe imali istorijsku težinu i vrednost.
Naravno, Audi i SAIC su mogli da izaberu novo ime. Ali možda to ne bi imalo previše smisla. S druge strane, izgleda da se novi podbrend rađa u Kini svake druge nedelje, tako da odabir potpuno novog imena ne bi imao isti uticaj. Iako “obična” kompanija Audi neće napustiti motore sa unutrašnjim sagorevanjem do naredne decenije, njen istoimeni brend prikazan velikim slovima iz Kine biće samo električni.
Osim pogonskog sklopa, nepostojanje ikoničnog logotipa izgleda čudno, a umesto toga će biti potrebno vreme da se naviknete na natpis AUDI. Vredi napomenuti da će se ovi novi automobili prodavati samo u Kini. Prvi talas proizvoda biće modeli srednje i luksuzne veličine. Osim diskutabilnog scenarija sa imenom AUDI, ovi automobili će izgledati drugačije od globalnih modela jer će imati dizajn „prilagođen kineskim kupcima“.
Ovaj koncept svakako ne podseća na tipičan električni Audi – toliko da iskreno ne bismo mogli da identifikujemo brend da nije bilo četiri prevelika slova. Duo Audi-SAIC ide toliko daleko da kaže da će ovi automobili imati „revolucionarni dizajn“. U slučaju ovog koncepta, označen je kao Sportback. Ali nama više liči na veliki karavan.
Show Comments