fbpx

Cupra proslavlja treći rođendan uz novi model Cupra Born

U okviru proslave treće godišnjice kompanije, CUPRA je u viruelnoj e-Garaži predstavila novi model Born i planove za budućnost na specijalnom događaju

CUPRA je krenula u novu eru. Tri godine nakon lansiranja u Terramaru, CUPRA počinje transformaciju kompanije u pravcu elektrifikacije. U kombinaciji sa performansama CUPRA je pored svojih šest plug-in hibridnih varijanti lansirala i prvi 100% električni model, CUPRA Born.
U okviru proslave treće godišnjice kompanije, CUPRA je u viruelnoj e-Garaži predstavila svoje planove za budućnost na događaju kojem su prisustvovali mnogi ugledni gosti.
Predsednik CUPRE, Vaine Griffiths se prvi obratio rečima: „CUPRA je iznenadila sve u ove tri godine i čak nastavila da raste tokom pandemije. Ovi sjajni rezultati čine nas optimističnim da 2021. godine radimo još više; ove godine nastojimo da udvostručimo obim prodaje i očekujemo da ćemo znatno premašiti naš početni cilj. “
Od svog početka 2018. godine, CUPRA je premašila sva početna očekivanja prodajom 65.000 jedinica i rastom dvocifrenom stopom. Nakon lansiranja nove palete proizvoda i predstavljanjem svog prvog jedinstveno razvijenog modela, Formentor, CUPRA je ubrzala svoj rast i u januaru 2021. postala je najbrže rastuća marka.
Elektrifikacija će biti ključ rasta CUPRA 2021. Godine. Sa svih šest hibridnih varijanti CUPRA Leon i CUPRA Formentor na tržištu, zajedno sa CUPRA Atecom, brend ima za cilj da ojača svoje prisustvo u Evropi. Cilj brenda je da 50% ukupne prodaje Formentora bude plug-in hibridna verzija.
Lansiranje modela CUPRA Born, trebalo bi da bude impuls za transformaciju kompanije, po rečima Vaineu Griffiths: „CUPRA Born će promeniti igru na tržištu svojim dizajnom i performansama. Verujem da će ovo vozilo poboljšati i profitabilnost kompanije. Pored toga, CUPRA Born će doprineti smanjenju emisije CO2 i ispunjavanju evropskih ciljeva. Ovim automobilom nameravamo da doprinesemo elektrifikaciji Španije i sveta i želimo da sledeća generacija bude deo ove transformacije.“
CUPRA ima u planu da proširi svoju globalnu distributivnu mrežu na 800 prodajnih mesta širom sveta do kraja 2022. godine. Ovom strategijom CUPRA Born otvoriće vrata novim međunarodnim tržištima i povećati prisustvo brenda u svetu. Sa svojih 500 kilometara dometa i sportskim dizajnom, spojiće se najnaprednija tehnologija sa minimalnim uticajem na životnu sredinu, jer će neki elementi modela biti izrađeni od recikliranih plastičnih materijala. CUPRA Born će ubrzati električnu transformaciju, a u drugoj polovini godine počinje proizvodnja u fabrici u Zvickau u Nemačkoj.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Prvo čišćenje od bombi pa fabrika Tesla

Počela je gradnja pogona iz kojeg uskoro treba da u srcu Nemačke izlaze glavni ...

“Pametni ključ“ – zgodan ali pamet u glavu

Pametni ključ – zgodan i praktičan, ali high-tech lopovi su pronašli način da bez ...

Mercedes pokazao upravljače svojih F1 bolida

Pomalo neuobičajeno, ali zanimljivo je, predstavljanje detalja upravljača bolida Formule 1, a Mercedes je ...

Predstavljen Ford Explorer EV i nije ono što mislite

 Predstavljen je Ford Explorer EV i nije ono što mislite – samo je ime ...

Formula 1 – Velika nagrada Mađarske i pobeda Verstappena

Na stazi Hungaroring održana je trka Formule 1 za Veliku nagradu Mađarske, poslednja trka ...

Genesis, Hyundai i Kia imaju najmanje problema?

Prema poslednjem istraživanju J.D. Power-a, Genesis, Hyundai i Kia imaju najmanje problema među novim ...