fbpx

Cupra proslavlja treći rođendan uz novi model Cupra Born

U okviru proslave treće godišnjice kompanije, CUPRA je u viruelnoj e-Garaži predstavila novi model Born i planove za budućnost na specijalnom događaju

CUPRA je krenula u novu eru. Tri godine nakon lansiranja u Terramaru, CUPRA počinje transformaciju kompanije u pravcu elektrifikacije. U kombinaciji sa performansama CUPRA je pored svojih šest plug-in hibridnih varijanti lansirala i prvi 100% električni model, CUPRA Born.
U okviru proslave treće godišnjice kompanije, CUPRA je u viruelnoj e-Garaži predstavila svoje planove za budućnost na događaju kojem su prisustvovali mnogi ugledni gosti.
Predsednik CUPRE, Vaine Griffiths se prvi obratio rečima: „CUPRA je iznenadila sve u ove tri godine i čak nastavila da raste tokom pandemije. Ovi sjajni rezultati čine nas optimističnim da 2021. godine radimo još više; ove godine nastojimo da udvostručimo obim prodaje i očekujemo da ćemo znatno premašiti naš početni cilj. “
Od svog početka 2018. godine, CUPRA je premašila sva početna očekivanja prodajom 65.000 jedinica i rastom dvocifrenom stopom. Nakon lansiranja nove palete proizvoda i predstavljanjem svog prvog jedinstveno razvijenog modela, Formentor, CUPRA je ubrzala svoj rast i u januaru 2021. postala je najbrže rastuća marka.
Elektrifikacija će biti ključ rasta CUPRA 2021. Godine. Sa svih šest hibridnih varijanti CUPRA Leon i CUPRA Formentor na tržištu, zajedno sa CUPRA Atecom, brend ima za cilj da ojača svoje prisustvo u Evropi. Cilj brenda je da 50% ukupne prodaje Formentora bude plug-in hibridna verzija.
Lansiranje modela CUPRA Born, trebalo bi da bude impuls za transformaciju kompanije, po rečima Vaineu Griffiths: „CUPRA Born će promeniti igru na tržištu svojim dizajnom i performansama. Verujem da će ovo vozilo poboljšati i profitabilnost kompanije. Pored toga, CUPRA Born će doprineti smanjenju emisije CO2 i ispunjavanju evropskih ciljeva. Ovim automobilom nameravamo da doprinesemo elektrifikaciji Španije i sveta i želimo da sledeća generacija bude deo ove transformacije.“
CUPRA ima u planu da proširi svoju globalnu distributivnu mrežu na 800 prodajnih mesta širom sveta do kraja 2022. godine. Ovom strategijom CUPRA Born otvoriće vrata novim međunarodnim tržištima i povećati prisustvo brenda u svetu. Sa svojih 500 kilometara dometa i sportskim dizajnom, spojiće se najnaprednija tehnologija sa minimalnim uticajem na životnu sredinu, jer će neki elementi modela biti izrađeni od recikliranih plastičnih materijala. CUPRA Born će ubrzati električnu transformaciju, a u drugoj polovini godine počinje proizvodnja u fabrici u Zvickau u Nemačkoj.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Bivši šef Mercedesa Jurgen Hubbert preminuo u 81. godini

Bivši šef Mercedes-Benza i čovek koji je pomogao pri lansiranju A-Klase i M-Klase, Jürgen ...

Renault predstavio novi SM3 Z.E.

Renault-Samsung je otkrio novi električni model pod nazivom SM3 Z.E., na sajmu automobila u ...

VW reklamira manuelni menjač kao sredstvo protiv krađe

Vožnja automobila sa manuelnim menjačem postala je redak prizor na ulicama SAD, ali se ...

Od 2021. obavezne sigurnosne asistencije

Evropska komisija objavila je nova pravila po kojima će od 2021. sva vozila iz ...

Pada odluka gde se pravi Lynk & CO 01

Uprava novog brenda Lynk & CO odlučuje gde će se proizvoditi model 01 U ...

Seat sprema šest novih elektrifikovanih modela

Seat je predstavio svoju strategiju za električna vozila, koja će doneti ukupno šest novih ...