fbpx

Audi e-tron Vision Gran Turismo – od fikcije do stvarnosti

Audi e-tron Vision Gran Turismo je svoj život počeo kao fikcija u PlayStation igrici, a nastaviće kao stvaran automobil

Foto: Audi

Entuzijasti kompjuterskih i elektronskih igara često imaju privilegiju da voze modele koji su plod neograničene mašte dizajnera. Bez ikakvih ograničenja ove igrice postale su pravi poligon za vrlo ozbiljan posao – osluškivanje potencijalnog tržišta. Najnoviji primer je Audi e-tron Vision Gran Turismo, prvenstveno kreiran za “Gran Turismo” trkanje na PlayStation 4 konzoli, koji će 14. aprila debitovati kao pravi automobil od „krvi i mesa“. Naravno, ne baš „krvi i mesa“ ali, da kao potpuno električni sportski kupe visokih performansi, koji će u okviru Formule E birane goste provesti stazom.

Foto: Audi

Sasvim je jasno da je Audi ovim potezom ispunio nekoliko ciljeva. Ime e-tron uveliko živi svoj život kako u medijima tako i među potencijalnim kupcima, atrakcija na stazama Formule E širom sveta je obezbeđena, a ujedno, Audi je odao počast svojim trkačkim modelima iz prošlosti.

Foto: Audi

Sasvim namerno, elementi dizajna i boja e-tron Vision Gran Turisma su u stilu legendarnog Audi 90 quattro IMSA GTO koji se 1989. takmičio u North American IMSA-GTO seriji i to sa velikim imenima za volanom – Hans-Joachim Stuckom, Walter Röhrlom, Hurley Haywoodom i Scott Goodyearom. Tada je sa svojim petocilindarskim turbo agregatom, laganom konstrukcijom i Quattro pogonom Audi 90 bio ispred svog vremena.

Foto: Audi

I e-tron Vision Gran Turismo ma stalan pogon na svim točkovima sa varijabilnom distribucijom snage. Tri elektromotora imaju svaki po 200 kW, od čega dva motora pokreću zadnje a jedan prednje točkove. Na punom gasu, ova tri motora točkovima šalju maksimalnih 815KS. Uz masu vozila od 1.450 kilograma, opterećene po jednoj konjskoj snazi je 1.78 kg, što obezbeđuje fantastične performanse – ubrzanje do 100 km/h je za manje 2.5 sekundi.
Demo vozači e-tron Vision Gran Turismo su bivši DTM vozač Rahel Frey i pobednik LeMana Dindo Capello.

 

 

 

 

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Bottasu zaslužena pobeda za Veliku nagradu Japana

Valtteri Bottas konačno nije morao da propušta svog timskog kolegu i došao je do ...

Porsche Cayenne GTS pojačan i bez elektrifikacije

Porsche Cayenne GTS pojačan i bez elektrifikacije uz brojne dodatne atraktivne začine koje ga ...

Oreol iz Formule 1 na serijskom Mercedesu

Oreol iz Formule 1 na serijskom Mercedesu će se pojaviti na ograničenoj seriji Mercedesa ...

Alex Zanardi u komi još nedelju dana

Italijanski vozač Alex Zanardi je stabilno, ali je njegovo stanje i dalje vrlo ozbiljno, ...

Hyundai i30 i Kona predstavljeni u Srbiji

Hyundai Srbija predstavio je novinarima i kupcima dva noviteta, čija prodaja je upravo počela ...

Test Audi Q5 Sportback 40 TDI

Test Audi Q5 Sportback 40 TDI potvrđuje da je ova verzija dopunila je pedantno ...