fbpx

Formula 1- nova pravila, nove nade, nove boje

Još malo pa će se i zatišje u Formuli 1 završiti. Počela su predstavljanja novih bolida

Foto: Screenshot Haas F1

Nakon tima Haas koji će u novu sezonu sa novim sponzorom i u novim bojama, i drugi timovi su počeli da prikazuju svoje bolide. Dok se Red Bull do poslednjeg dana skriva, pa čak i na testiranja dolazi u kamuflažnim bojama, novi Toro Rosso je prikazan.

Scuderia Toro Rosso STR14, foto: Red Bull Content Pool

U manje više istim bojama, sa očiglednim konstruktivnim novinama u skladu sa pravilima, iz ovog tima poručuju da će u sezoni 2019. imati identičnu tehničku podršku od strane Honde, kao i glavni tim, i isti broj inženjera koji će brinuti o motorima. Vozači za Toro Rosso su mladi Alexander Albon, i povratnik u Formulu 1 po treći put, Daniil Kvyat

Foto: Renault

I Renault je prikazao svoj novi bolid, i nastavlja da tvrdi da nova specifikacija motora donosi velik napredak, ali i potvrđuje da će biti u velikom vremenskom škripcu da završe RS19 za prvo testiranje nsledeće nedelje. Šta više, danas predstavljeni bolid je zapravo RS18, sa novim prednjm i zadnjim spojlerom. Koliko je tesno sa rokovima potvrdo je šef tima Cyril Abiteboul, koji je piznao da bi „shake down“, prva vožnja trebala biti na danu namenjenom za snimanje, ali da tog dana uopšte neće ni biti.

Foto: Renault

U francuskom fabričkom timu su znali da će biti jako „tanki“ sa rokovima, obzirom da su se odlučili za potpuno novi bolid. Vozači su Nico Hulkenberg i Daniel Ricciardo, od kojeg fabrika mnogo očekuje.

Foto: Screenshot Williams Racing

Za sada, videli smo i novi bolid Williamsa, a što je mnogo važnije, novog glavnog sponzora, telekomunikacijsku kompaniju, koja je zamenila proizvođača pića. Koliki budžet je doneo Williamsu novi sponzor nije tačno saopšteno, ali očigledno dovoljno da se legendarni tim provuče još jednu sezonu. Kada već pominjemo sponzore, već se vodi i pravni rat, obzirom da su se dve duvanske kompanije uključile kao veliki sponzori Ferrarija i McLarena, mada se neduvanskim proizvodima, odnosno kampanjama, ali su već postavljena zakonska pitanja da li će njihovo reklamiranje biti dozvoljeno ili ne, a čak nije isključeno da bude zabranjeno u pojedinim zemljama, kao što je to ranije i bio slučaj.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Formula 1 – haos na VN Australije

Treća trka sezone Formule 1 vožena je za VN Australije na brzoj uličnoj stazi ...

Novi BMW M5 je najjači i najteži ikada

Novi BMW M5 je najjači i najteži ikada u istoriji ovog modela, a pogon ...

Renault predstavio Megane sa novim dizelom

Renault je predstavo porodicu Megane sa novim 1.7 Blue dCi motorima od 150 KS ...

SandRacer 500 GT- cena je prava sitnica

Ako imate viška novca i želje za adrenalinom, a ne želite da vozite ništa ...

Peugeot 308 GTi na pauzi

Peugeot je pauzirao proizvodnju svog sportskog 308 GTi, dok se dodatno ne očiste izduvni ...

Možda se Lotus Elan ipak pojavi

Pre devet godina Lotus je među čak pet koncepata predvideo i Elan, od kojeg ...