fbpx

Na Concorso d’Eleganza Villa d’Este Italiji predstavljen je BMW Serije 8. Ovaj luksuzni 2+2 kupe stiže u prodaju sledeće godine, ave sada se zna da će imati Cabrio i Gran Coupe verzije

Već sada se zna da je konstrukcija vozila takva da u sebe može da primi agregate od četvorocilindarskog 2.0, pa sve do 6.6 litarskog V12. Poznato je i da je BMW već registrovao kao robne marke oznake 825, 830, 835, 845 i 850. Kako je izjavio prilikom službnog otkrivanja Serije 8, Harald Krüger precednik upravnog odbora BMW AG, ovaj luksuzni kupe će imati dinamičnost oštru kao žilet i moderni luksuz spojene u jedno. Šta god Bavarci izjavili, Serija 8 će se takmičiti sa Mercedesovim S Coupe, sa budnim očima otvorenim ka AMG S63 coupe. To znači da bi se u Seriji 8 trebao pojaviti u 4,4 twin turbo V8. O pogonima se službeno još ništa ne zna, ali je jasno da će biti manje-više preuzeti iz serija 5 i 7, a nije isključen no novi šestocilindarski quad turbo dizel sa 394 KS, pa čak ni xDrive, pogon na svim točkovima.
U svakom slučaju, više će se saznati u septembru na salonu u Frankfurtu, a prodaja počinje tokom sledeće godine.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Prvi pogled na BMW iNext

Iako nije mnogo pokazao, BMW je prvim tizerom najavio svoj EV bliske budućnosti Proizvodiće ...

Menjaju se želje kupaca u premijum segmentu, limuzine su nezanimljve

Neki od nekada najpopularnijih modela u premijum segmentu beleže dramatičan pad prodaje Po svemu ...

Formula 1 – Hamilton napušta Mercedes

Formula 1 – Hamilton napušta Mercedes, zvanično je saopšteno od strane tima, čime su ...

Mini Recharge – elektrifikujte svoj starovremenski Mini

Mini Recharge je mogućnost koju nudi fabrika, a radi se o konverziji klasičnih modela ...

Nissan Concept 20-23 je samo za pistu

Nissan Concept 20-23 je samo za pistu, nastao je u Evropi i slavljenički je ...

Čime podmazivati turbo motor?

Čime podmazivati turbo motor? Sve ih je više, kapaciteti kartera sve manji, a zahtevi ...