fbpx

Da li će Fabio Quartararo ostati u Yamahi?

U MotoGP šampionatu stvari se gledaju unapred, pa je pitanje da li će Fabio Quartararo ostati na Yamahi u sezoni 2023.

Foto: Monster Yamaha MotoGP Factory Racing

U MotoGP šampionatu vozači su tu da voze, a njihovi menadžeri i šefovi timova da kombinuju i pregovaraju. Sezona 2021. još uvek traje, a Fabio Quartararo, vozač fabričkog tima Yamaha već sledeće nedelje mogao da obezbedi svoju prvi šampionsku titulu na trci u Mizanu. Bez obzira na rezultat, mladi francuski vozač ima obezbezbeđeno mesto i za MotoGP sezonu 2022. na Yamahi M1, ali to ne znači da će tu i ostati u sezoni 2023.
Quartararov menadžer Eric Mahe otkrio je da se oko njegovog štićenika već „vrzmaju“ zainteresovani, i kaže da ih već sada ima dva i po. Pod dva ipo dodaje da je jedan, manje više neozbiljan, ali da su dva potencijalna poslodavca vrlo ozbiljni i konkretni. Mahe dodaje da iako deluje jako rano za razmišljanje o sezoni 2023. to u stvarnom MotoGP svetu i nije – ozbiljni, veliki timovi žele da svoje vozače obezbede i do godinu i po dana unapred.

Foto: Monster Yamaha MotoGP Factory Racing

Za francuski magazin AutoHebdo Mahe kaže: „Za 2023. godinu ništa nije izvesno, Fabio će otići tamo gde je najbolje za njega. Trenutno, Fabio je zadovoljan svojim performansama, ali to je više zasluga njegovog umeća nego onoga što mu pruža njegova Yamaha M1. Yamhi treba Quartararo, a ne obrnuto. Nećemo žuriti sa odlukama, ali već imamo dve ozbiljne ponude. Fabio je mlad vozač, i budućnost je pred njim“.
Da li Mahe ovom izjavom preko medija „tvrdi pazar“ i podiže cenu svom vozaču, koja svakako i njemu donosi veću zaradu? To je vrlo verovatno. Kaže da u sledećoj MotoGP sezoni 2022. najveću konkurenciju očekuje između Quartarara, Marca Marqueza, Francesca Bagnaije i Jorge Martina, ali i da će biti zanimljivo pratiti novajlije – agresivnog Remmya Gardnera i prirodno talentovanog Augusta Fernandeza.

Foto: Monster Yamaha MotoGP Factory Racing

Samo, namerno ili slučajno, Mahe zaboravlja na događanja iz prošle sezone, kada je Quartararu najveći konkurent, koji ga je i pobedio bio timski kolega, a biće i naredne sezone – Franco Morbidelli. Italijanski vozač je već dokazao i pokazao da se malo sporije prilagođava, ali da je više nego kvalitetan i konstantan vozač, a do očetka MotoGP sezone 2022. potpuno će se oporaviti od operacije kolena koju je letos imao, a zbog koje još uvek nije u maksimalnoj formi.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

WSBK – Bautista sa 7 kilograma balasta

WSBK – Bautista sa 7 kilograma balasta na Ducati Panigaleu kaže da se razlika ...

Honda u Srbiji sa kompletnom ponudom motocikala

Honda je novitetima za 2021. zaokružila osvežavanje svoje modelne ponude, a ljubitelji dvotočkaša u ...

Jorge Lorenzo pokrenuo svoj YouTube kanal “99 Sekundi”

Raznorazni stručnjaci i „stručnjaci“ imaju svoje YouTube kanale, a najnoviji iz MotoGP sveta “99 ...

MotoGP – zbog broja trka odobreno više agregata

MotoGP Grand Prix komisija je donela izmenu pravila koja se odnosi na dozvoljeni broj ...

Dovizioso završava sa Ducatijem na sudu zbog Yamahe!?

Andrea Dovizioso završava saradnju sa Ducatijem, ali se saradnja neće završiti samo silaskom sa ...

KTM konačno na MotoGP vrhu

KTM se u Brnu konačno popeo na MotoGP vrh, ali ne u rukama iskusnog ...