fbpx

Novi Land Rover Range Rover stvarno je potpuno nov

Land Rover je novi Range Rover postavio na novu platformu, osavremenio mu izgled i napunio ga tehnologijom

Predstavljen je novi Range Rover. Land Rover je svoju perjanicu Range Rover detaljno unapredio, barem ako se posmatraju podaci koje je proizvođač dostavio uz svoj novitet. Peta generacija luksuznog terenca zadržala je prepoznatljiv izgled, ali sa značajno umekšanim linijama koje su za nijansu umanjile grubost nastupa, a dodale na eleganciji. Međutim, novi izgled, u vreme kada WLTP provere EURO normi svima zadaje glavobolje, doneo je nešto što će proizvođaču doneti koji gram uštede u emisiji CO2 – bolju aerodinamiku. Range Rover sada ima koeficijent čeonog otpora koji je spušten na respektabilnih 0.30.
Osnova Range Rovera je fleksibilna MLA-Flex platforma, na kojoj će do kupaca Range Rover stizati sa dve dužine međuosovinskog razmaka, i u konfiguracijama sa pet i sedam sedišta. Ponajveća novima na temu donjeg postroja koji ima adaptivno vazdušno ogibljenje je nova multi link zadnja osovina, koja koristi podatke od navigacionog sistema kako bi se unapred pripremila za podlogu koja je pred vozilom. Šta više, pomoć podataka od satelitskog navigacionog sistema važi o za adaptivni tempomat, pa čak i sistem upravljanja koji se maksimalno prilagođavaju kako bi pružili potpunu udobnost i bezbednost u vožnji. I poprečni stabilizatori novog Rage Rovera su elektronski kontrolisani, a Land Rover tvrdi da brže reaguju i bolje se prilagođavaju nego hidraulični sistem. Fascinantan je podatak da sistem poprečnih stabilizatora može da primeni silu od 1.400 Nm kako bi stabilizovao karoseriju po uzdužnoj osi. Novina je i AWS sistem upravljanja na svin točkovima koji postaje neizbežan deo luksuznih vozila i SUV-ova. Zadnji točkovi zakreću se do ugla od 7.3 stepeni, i smanjuju prečnik punog okreta Range Rovera na manje od 11 metara.
U enterijeru minimalizam je više nego primetan. Vozaču sleduje digitalna instrument tabla sa ekranom dijagonale od 13.7 inča, a slične dijagonale od 13.1 inče je i ekran bogatog infotejmenta osetljiv na dodir, sa haptičkim odzivom na pritisak prstom, koji potvrđuje odabranu komandu.
Putnici pozadi za svoju zabavu dobijaju dva ekrana od 11.4 inča u naslonima za glave prednjih sedišta, a još jedan ekran stiže u najvišem Executive paketu opreme – 8.0” u centralnom naslonu za ruke zadnjih sedišta.
Za potpuno uživanje u vožnji brine se i Meridian Signature Sound System, koji sa 1.600 wati i 35 zvučnika velki SUV pretvara u koncertnu dvoranu. Navodno, zvučnici od 20W u naslonima sedišta simuliraju sličan zvuk kvaliteta koji se postiže iz vrhunskih slušalica.
Kupcima će biti na raspolaganju zanimljiva pogonska ponuda koja će u blo kojoj opciji podrazumevati pogon na svim točkovima. Na raspolaganju su tri benzinca, tri dizela i dve plug-in hibridne opcije. Uz 48 sistem blagog hibrida, izbor snage je od 250 KS naslabijeg dizela D250 do 400 KS P400 benzinca. Plug-in hibridne verzije dobiće još više snage i autonomije na struju uz novu bateriju kapaciteta 38.2 kWh. Imaće ili 440 KS ili čak 510 KS, uz mogućnost vožnje na struju čak do 100 kilometara. Uz podatak da se na 50 kW punjaču baterija puni za manje od sat vremena, proizvođač veruje da će korisnici čak 75% svoje vožnje obavljati na struju.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Novi Volkswagen Touareg stiže 23. marta

Volkswagen će 23. marta predstaviti novi Touareg i to u Pekingu, na istom mestu ...

Mercedes-Benz Vision One-Eleven Concept podseća na C111

Mercedes-Benz Vision One-Eleven Concept podseća na C111 eksperimentalni prototip iz 70-ih godina Mercedes-Benz Vision ...

U Srbiji predstavljen Renault Rafale

U Srbiji predstavljen Renault Rafale nakon predpremijere na Sajmu automobila u Beogradu u martu ...

Dacija organizovala porodični piknik za završetak leta

Da porodično okupljanje vlasnika jedne marke vozila može da bude veoma uspešan i odlično ...

Šta nam donose BMW, Mini i Honda u 2018.

Na događaju organizovanom za novinare u Slakamenu, predstavnici Delta Motorsa i Delta Automoto osvrnuli ...

Autonomna off road vožnja – možda i bude

Nije isključeno da će se uskoro pojaviti sistem, autonomne off road vožnje. Ford je ...