fbpx

SandRacer 500 GT- cena je prava sitnica

Ako imate viška novca i želje za adrenalinom, a ne želite da vozite ništa što drugi imaju, možda je Zarooq zanimljiva ideja

Foto: Zarooq

Zarooq Motors je kompanija nastala u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, a osnovali su je Bruno Laffite, bivši trkač i sestrić F1 vozača Jacques Laffitea i Mohammed Al Qadi. Jasno je šta je tu čije – ideja Laffitea i novac Al Qadia. A ideja je bila ne napraviti još jedan od mnogobrojnih egzotičnih supersportskih automobila, nego nešto mnogo drugačije. Nastao je SandRacer 500 GT, koji se može nazvati superterencem, namenjenim za jurnjavu bespućem. Zapravo, ovo je zanimljiv organizatorski posao. Superluksuzni enterijer ručno radi Mansory u Belgiji i ravan je luksuzu Rolls Roycea. Karoseriju (kako je nazivaju – šasiju, mada je reč o monokoku) od karbonskih kompozita i zaštitni kavez Campos Racing u Nemačkoj. Motor je V8 sa 6,2 litre smešten centralno, a pogon samo pozadi, preko petostepenog sekvencijalnog menjača. Dakle, ovo je superjurilica za bespuće, obzirom da ogibljenje ima hod od 45 cm, što je ravno onom koji imaju trkačke mašine na Dakar reliju. Jedino što postoje dve postavke visine vozila, za asfalt i za teren.

Foto: Zarooq

Ideja bila spokiti superluksuz, avangardnost i fantastične performase. Fabrika ne navodi performanse, ali nije h teško zamisliti obzirom na 525KS, 660 Nm obrtnog momenta i masom vozila od samo 1.300 kg. Naravno, potpunu egzotiku dopunjuje i dizajn koji je oštar u stilu supersportiste, ali mu se suprotstavljaju veliki terenski točkovi sa adekvatnim visokoprofilnim pneumaticima.
Prvi SandRacer 500 GT je predstavljen još 2015. i to sa V6 motorom, ali je upravo prikazan prvi serijski automobil, i počele su da se primaju porudžbine za ukupno 35 komada koliko će biti proizvedeno. Uslovi su jednostavni 1/3 se plaća odmah, 1/3 kada se motor nađe u karoseriji i 1/3 po isporuci, koje treba da počnu početkom naredne godine, a rok za izradu u zavisnosti od specifičnih zahteva kupca je šest meseci.
A, da, “…halo Bing, cena je prava sitnica…” rekoše u nekada popularnom stripu Alan Ford. Samo 450.000 dolara, i to je na kapiji fabrike, a posle idu porezi i sve ostalo u zavisnosti gde živite. Stvarno sitnica…

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Volvo 360c – vizija autonomnog transporta budućnosti

Dok jedni predlažu autonomne letilice kao transport na kratke staze, Volvo predlaže stari dobri ...

Ferrari otkrio planove i biće mnogo struje

 Ferrari je prema najavi otkrio svoje srednjoročne planove – biće mnogo novih modela i ...

AMG Mercedes SL 65 ide u penziju

Malo njih ga je moglo sebi priuštiti, ali je svakako jedan od dragulja na ...

Luca de Meo CEO Renaulta poziva u koaliciju

Luka de Meo, CEO Renaulta poziva da se „Erbas“ modelom proizvode električna vozila u ...

VW Touareg sa elektromehaničkim poprečnim stablizatorima

Novi VW Touareg, nestankom Phaetona, postao je perjanica marke, a ujedno i demonstrator svih ...

Maserati MC20 Cielo – najskuplje iz Stellantisa

Maserati MC20 Cielo je novi roadster, biće najskuplji model iz Stellantisa koji košta mnogo ...