fbpx

Škoda Enyaq dobija unapređeni softver

Škoda Auto počinje da instalira novu verziju softvera ME3 za već isporučena vozila Škoda Enyaq iV

Škoda Auto počinje da instalira novu verziju softvera ME3 za već isporučena vozila Škoda Enyaq iV. To će omogućiti veći realni domet vožnje kroz optimizaciju upravljanja baterijom. Softver takođe nudi brojna poboljšanja za Digital Cockpit i head-up ekran, infotainment sistem i online usluge Škoda Connect. Vlasnike kvalifikovanih vozila kontaktiraće njihovi lokalni Škoda partneri i zamoliti ih da rezervišu besplatni termin za instalaciju novog softvera. Proces traje oko pet sati. Od tada će se buduća ažuriranja izvoditi bežično. Nova vozila Škoda Enyaq iV i Škoda Enyak Coupe iV već standardno dolaze sa novim softverom.
Škoda Auto vrši ažuriranje softvera za postojeća Enyaq iV vozila, u sklopu besplatne servisne akcije. Verzija softvera ME3 s kojom su, naravno, već opremljeni svi sada isporučeni modeli Enyaq iV, nudi niz optimizacija: osigurava povećani realni domet vožnje optimizovanjem upravljanja baterijom i takođe uključuje nove funkcije za ekrane, infotainment sistem i online usluge Škoda Connect.
Lokalni Škoda partneri kontaktiraće relevantne vlasnike Enyaq iV i zamoliti ih da dogovore termin besplatnog servisa. Instalacija verzije softvera ME3 traje oko pet sati. Uz sva trenutna poboljšanja, nakon što se to učini, Škoda Enyaq iV biće spreman za instaliranje većine budućih ažuriranja bežičnim putem, bez potrebe za ponovnim odlaskom u servis.
Što se tiče baterije i punjenja, novi softver nudi, između ostalog, način rada za brigu o bateriji u kojem se baterija puni do najviše 80 posto tokom sledećeg procesa punjenja. To pomaže u očuvanju baterije i produžava njen vek trajanja. Međutim, puni kapacitet skladištenja i maksimalna brzina punjenja biće dostupni u bilo kom trenutku, ako ima potrebe. Maksimalna brzina punjenja povećava se na 120 kW za vozila sa baterijom od 62 kWh i 135 kW za modele sa velikom baterijom od 82 kWh. Zahvaljujući poboljšanom upravljanju baterijom, pravi domet vožnje se povećava za model Škoda Enyaq iV. Grafika punjenja i dometa u infoteinment sistemu sada takođe uključuje prikaz odredišta i svih potrebnih zaustavljanja radi punjenja.
Takođe su unapređeni Digital Cockpit i head-up ekran, uključujući prikaze trenutnog nivoa napunjenosti baterije. Kamera za vožnju unazad nudi povećani kontrast za bolju vidljivost okoline vozila. Dugme na multifunkcionalnom volanu omogućava vozaču brzo i jednostavno prebacivanje između adaptivnog tempomata (ACC) i Travel Assist. Osim toga, brojne online usluge Škoda Connect proširene su ili dorađene, što ih čini još intuitivnijim za korišćenje.
Škoda je do sada kupcima isporučila više od 70.000 vozila iz Enyaq iV porodice, čime je ovaj SUV ostvario 3,5% udela na tržištu potpuno električnih vozila u Evropi. Perjanica češkog proizvođača automobila nalazi se na sedmom mestu na skali najprodavanijih BEV vozila širom EU. Pogled na pojedinačna evropska tržišta takođe pokazuje uspeh serije Enyaq iV: Na češkom domaćem tržištu brenda, modeli porodice Enyaq iV najprodavaniji su među BEV modelima, kao i u Slovačkoj, Finskoj, Danskoj i Holandiji, dok su na trećoj poziciji u Austriji, Švajcarskoj, Poljskoj i Estoniji.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Predstavljen novi Mercedes-Benz GLC Coupe

Predstavljen je novi Mercedes-Benz GLC Coupe, malo veći od prethodnika i sa potpuno novim ...

Lawrence Stroll nastavlja da kupuje Aston Martinu

Lawrence Stroll, kanadski milijarder, koristi pad vrednosti akcija, nastavlja da kupuje jeftine akcije i ...

Veliki električni Porsche SUV će biti (jako) skup

Veliki električni Porsche SUV će biti skup, jako skup, možda čak i nekoliko puta ...

Porsche do rekorda na Ringu novom verzijom Cayennea

Porsche je došao do rekorda u klasi na Ringu modelom Cayenne Coupea koji još ...

Legende atomobilizma – Bugatti Type 41 La Royale

Prikazivanjem modela Type 41 La Royale, Bugatti je predstavio najjači, najveći i najluksuzniji automobila ...