fbpx

Audi osvežio i pojačao RS6 Performance i RS7 Performance

Audi je osvežio svoje vrhunske modele RS6 Performance i RS7 Performance, koji su dobili više snage i obrtnog momenta

Audi je osvežio svoje vrhunske modele RS6 Performance i RS7 Performance. Verovatno mnoge čini tužnima podatak da će već od 2026. godine kao nove predstavljati samo električne modele, ali izgleda da ćemo u naredne tri godine Audi iz SUS pogona otić uz „veliki prasak“ iz svojih motora sa unutrašnjim sagorevanjem.
Uz osveženje svoje RS6 Avant i RS7 Sportback Audi će nuditi i još vatrenijoj Performance verziji sa dodatno pojačanim motorom. Poznati twin-turbo TFSI 4.0 V8 je pojačan na 630 KS uz 800 Nm maksimalnog obrtnog momenta. To znači da je 30 KS snažniji nego do sada, i ima 50 Nm veći obrtni moment.
Uz snažnije “konje”, RS6 Performance i RS7 Performance do 100 km/h stižu 0.2 sekunde brže do 100 km/h, odnosno za 3.4 sekunde. Audi RS6 Performance i RS7 Performance u standardnoj opremi dobijaju RS Dynamic Package, koji između ostalog podrazumeva maksimalnu brzinu od 280 km/h i upravljanje i na zadnjoj osovini.
Uz dorađen i pojačan motor, RS6 Avant i RS7 dobijaju i potpuno novi i lakši centralni diferencijal sa zatvaračem, a njegov posao je da zadnjoj osovini pod normalnim uslovima vožnje šalje 60% snage, a prednjim 40%. Ukoliko zatreba, do zadnje osovine se može isporučiti i 85%, odnosno maksimalno do 70% do prednje osovine. Prema informaciji proizvođača novi diferencijal donosi oštiju voznu dinamiku i još uspešnije predupređuje podupravljanje nego do sada.
Uz nove kovane aluminijumske točkove od 21” i opcono 22” Perfomance verzije poprilično štede na masi vozila, tačnije oko 20 kilograma. Dodatnih 34 kilograma mogu se uštedeti opcionim karbon-keramičkim kočnicama umesto čeličnih diskova. Lakši kočioni sistem sa čeljustima koje mogu biti u crvenoj, plavoj ili sivoj boji standardno je deo RS Dynamic Package Plus, koji maksimalnu brzinu podiže do čak 305 km/h.
Za razliku od mehanike, enterijeri modela Audi RS6 Avant i RS7 Sportback ponajmanje je menjan. Sedišta su presvučena Valcona kožom, sa štepovima u obliku saća, dok su bokovi centralne konzole i ručica selektora pogona presvučeni Dinamica mikrovlaknima, što je materijal koji nastaje od 45% reciklirane PET ambalaže.
Na vozačev ekran od 12.3” dodat je “shift light”, kada je osmostepeni Tiptronic menjač u manuelnom modu. Isto tako, svetlosna indikacija govori kada je aktivan launch control i kada je najbolji trenutak za polazak iz mesta.
Cene za unapređene Audi RS modele tek će biti saopštene, ali svakako će biti više od do sada važećih.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Do 100 km/h ispod sekunde je moguće, ali…

Do 100 km/h ispod sekunde je moguće, ali sa potisnicima, koji kad urade svoj ...

Renault F1 postaje Alpine F1

Kao što smo najavili, Renault F1 tim će se od naredne godine zvati drugačije ...

Renault 4 debitovaće 17. oktobra

Renault 4 debitovaće 17. oktobra na salonu u Parizu, a objavljeni tizer najavljuje naslednika ...

Mercedes konačno pokazao motor za AMG A45

Znali smo da će novi agregat za Mercedes-AMG A45 ići daleko, ali nismo znali ...

Renault se prodajom vratio na lidersku poziciju u Evropi

Uz zalet električnih vozila i oporavak prodaje u junu, u prvoj polovini godine Grupa ...

Cosworth V12 za Valkyrie se vrti do 11.000 o/min

Aston Martin je otkrio prve detalje o pogonskoj jedinici Valkyrie. V12 ima 1.000 KS ...