fbpx

Renault predstavlja Rafale E-Tech 4X4 300 KS

Renault predstavlja Rafale E-Tech 4X4 300 KS sa novim PHEV pogonskim sistemom i aktivnim ogibljenjem

Renault Rafale E-Tech 4X4 300 KS

Renault predstavlja Rafale visokih performansi – Renault Rafale E-Tech 4X4 300 KS. Novi plug-in hibridni pogonski sklop pruža najbolje od oba sveta, SUS i električnog, sa preferencijama za svakodnevnu električnu vožnju. Renault Rafale E-Tech 4X4 300 KS je više od običnog pogonskog sklopa visokih performansi. Vozilo u skladu sa svojim vremenom, izuzetno je efikasno, sa dometom do 1.000 km. Sa elektromotorom dodatim na zadnju osovinu, Rafale E-Tech 4X4 dobija permanentan aktivan pogon na sva 4 točka.

Renault Rafale E-Tech 4X4 300 KS

Opremljen najboljim karakteristikama visoke tehnologije i bezbednosnim sistemima, Rafale E-Tech 4X4 300 KS takođe optimizuje vuču i držanje puta u svim okolnostima. Verzija Atelier Alpine još više pomera granice u pogledu čistog zadovoljstva u vožnji, uz podršku stručnjaka iz brenda Alpine. Sa donjim postrojem koju su podesili inženjeri Alpine Cars i pametnim aktivnim sistemom ogibljenja, Renault Rafale E-Tech 4X4 300 KS Atelier Alpine je napravljen da pruži izuzetno upravljanje i zadovoljstvo u vožnji.

Renault Rafale E-Tech 4X4 300 KS

Pogonski sklop Rafale E-Tech 4X4 300 KS je baziran na E-Tech hibridnom pogonskom agregatu od 200 KS, uz dodatak elektromotora na zadnjoj osovini i veće baterije od 22 kWh. Ova kombinacija daje Rafaleu domet do 100 kilometara u potpuno električnom režimu. Upravljan tehnologijom E-Tech, motor sa unutrašnjim sagorevanjem radi u kombinaciji sa tri elektromotora i baterijom da bi isporučio ukupnu snagu od 300 KS. Upravljanje energijom se kontinuirano optimizuje za odnos performansi i efikasnosti u rangu sa najboljima. Rafale E-Tech 4X4 300 KS nudi kombinovanu potrošnju goriva od 0,7 l/100 km, uz umerenu potrošnju od 5,8 l/100 km čak i kada je baterija prazna, zahvaljujući efikasnosti motora sa unutrašnjim sagorevanjem i velikom kapacitetu baterije. Novi plug-in hibridni pogon

Renault Rafale E-Tech 4X4 300 KS

Ispod poklopca motora, 1,2-litarski 3-cilindarski motor ima novi turbopunjač, koji povećava snagu na 110 kW ili 150 KS (u poređenju sa 96 kW ili 130 KS za verziju E-Tech 200 KS) i obrtni moment na 230 Nm (u poređenju sa 205 Nm). Motor sa unutrašnjim sagorevanjem je potpomognut sa tri elektromotora (dva glavna i jedan sekundarni) ukupne snage od 300 KS: glavni elektromotor na prednjoj osovini, razvija 50 kW (70 KS) i 205 Nm obrtnog momenta, drugi glavni elektromotor, trajno povezan sa zadnjom osovinom, razvija 100 kW (136 KS) i 195 Nm obrtnog momenta sekundarni HSG (High-voltage Starter Generator) elektromotor koji razvija 25 kW (34 KS) i 50 Nm obrtnog momenta.

Renault Rafale E-Tech 4X4 300 KS

Za dinamično iskustvo vožnje, motor i motori rade zajedno kako bi oslobodili puni potencijal vozila, sa sledećim performansama:
– 0 do 100 km/h za 6,4 sekunde (u poređenju sa 8,9 sekundi za E-Tech hibrid od 200 ks)
– 80 do 120 km/h za 4,0 sekunde (u poređenju sa 5,6 sekundi za E-Tech hibrid od 200 ks)
– 1.000 metara iz mesta za 26,9 sekundi
Dva glavna elektromotora se napajaju iz litijum-jonske baterije od 22 kWh/400V za električnu vožnju. Sekundarni HSG (High-voltage Starter Generator) elektromotor pokreće motor sa unutrašnjim sagorevanjem, kontroliše promene stepena prenosa u automatskom menjaču i pomaže pri punjenju baterije. Maksimalna snaga punjenja je od 7,4 kV (32A), za potpuno punjenje baterije potrebno je 2 sata i 10 min.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Predstavljena nova Lancia Ypsilon

Predstavljena nova Lancia Ypsilon koja će do kupaca stići sa blagim hibridom i kao ...

Mercedesi najbrži u kvalifikacima Formule 1 za VN Turske

Vozači tima Mercedes-AMG bili su najbrži u kvalifikacijama Formule 1 za Veliku nagradu Turske, ...

FIAT i Fiat Professional pojednostavljuju izbor novog automobila

FIAT i FIAT Professional pojednostavljuju svoju liniju proizvoda kako bi ponudili još jednostavnije i ...

Test Renault Austral Techno Mild Hybrid 160 Auto

Test Renault Austral Techno Mild Hybrid 160 Auto je test modela koji zamenjuje Kadjar ...

Renault radi na inovativnim rešenjima za punjenje EV

Renault kroz projekat INCIT-EV radi na inovativnim rešenjima za brže, jednostavnije i efikasnije punjenje ...