fbpx

Pobednik ovogodišnje trke 500 milja Indianapolisa je Takuma Sato, bivši vozač Formule 1. Senzacija ili ne, potpuno je zaslužio počasti koje mu pripadaju

Japanski vozač kojeg pamtimo i po banzai potezima u Formuli 1 imao je najviše znanja, živaca pa i sreće da prvi pređe preko linije cilja nakon 500 milja bespoštedne jurnjave na čuvenom ovalu. Za Satoa Honda je funkcioniala do samog kraja, za razliku od čoveka koji ove godine uzeo šou celoj trci. Fernando Alonso je svojom (a možda i ne samo svojom) odlukom da umesto u Monte Carlu vozi na ovalu u Americi podigao mnogo prašine, a samoj trci doneo milione gledalaca više nego što bi ih Indy 500 inače imao. Šta više, Alonsov “radni izlet” preko bare sponzorima iz McLaren Honda tima doneo je ogromnu medijsku pažnju koja ponovo izostaje zbog očajnih rezultata. Na žalost, izgleda da je Alonso poneo hondin usud sa sobom i u Ameriku. Nakon solidnih kvalifikacija i 5. startnog mesta, dobre trke i vođstva, otkazao je motor na njegovom bolidu. Indy 500 završen. Tačka je stavljena, cilj nije ostvaren, ali sponzori mogu biti zadovoljni i cirkus ide dalje. A Alonso je pokazao svu svoju veličinu i profesionalnost. Ni jednog trena nije tvrdio da će pobediti, bio je odmeren u izjavama i ni jednom rečju nije podcenio svoje konkurente. A pokazao je da je itekako bio konkurentan. Odustao je u 176 krugu sa dimom iz motora, u trenutku kada je bio tik uz Satoa koji je na kraju pobedio.
A Indy 500 u svom 101. izdanju je doneo sve što se od njega očekuje za 300.000 gledalaca na stazi i milione pred ekranima. Mnogo njih je vodilo, mnogo njih se slupalo, dosta njih odustalo. Od 33 automobila koji su startovali, do cilja je stiglo samo 18. Sato je zaslužio i slavu i novac za pobedu i to u timu Andretti autosport sa motorom Honda, i da dodamo, drugo mesto zauzeo je Helio Castroneves, a britanac  Ed Jones treće.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Razvodi i novi brakovi u Formuli 1

Uveliko se priča da je razlaz tima McLaren i Honde gotova stvar, i da ...

Škoda Pick up – a zašto da ne?

Gotovo da nam dođe žao što ne postoji plan da Škoda Mountiaq ide u ...

Nissan predstavio GT-R NISMO za 2020.

Nissan uspešno održava u životu sada već vremešni GT-R. Upravo je predstavio Nismo verziju ...

Predstavljen novi Seat Leon

Na novoj platformi, produžene karoserije i međuosovninskog razmaka, novi Seat Leon donosi znatno više ...

Avangardna Cupra Tavascan ide u serijsku proizvodnju

Kompanija Cupra je potvrdila da avangardni SUV-kupe Tavascan ulazi u serijsku proizvodnju od 2024. ...