fbpx

Grupa Renault otvorila dizajn centar u Šangaju

Grupa Renault je otvorila potpuno novi dizajn centar u Šangaju i sada svoja vozila dizajnira u čak šest zemalja sveta

Foto:Renault – Design Center Shanghai

Odeljenje za dizajn grupe Renault, koje ima svoje centre u Francuskoj, Rumuniji, Južnoj Koreji, Brazilu i Indiji, nastavlja sa implementacijom svoje međunarodne razvojne strategije otvaranjem novog dizajnerskog centra u Šangaju. Novi Renault Design Center Shanghai će omogućiti osmišljavanje i dizajniranje budućih Renault modela koji će direktno odgovoriti očekivanjima kineskih kupaca.
“Naš novi dizajnerski studio u Šangaju potpuno je u skladu sa strategijom Renault grupe za osvajanje novih kupaca u Kini. U narednim mesecima nameravamo da zaposlimo oko 20 domaćih dizajnera. Ovi talenti će nam pomoći da predvidimo očekivanja kineskih kupaca. Renault Design Center Shanghai će igrati važnu ulogu u dizajniranju budućih lokalnih modela. Takođe će doprineti globalnim projektima Renault Grupe, “rekao je Laurens van den Acker, direktor Renault grupe za industrijski dizajn.
Renaultov dizajnerski centar u Šangaju će se baviti svim aspektima automobilskog dizajna, uključujući dizajn eksterijera i enterijera, boja i materijala, kao i dizajn UX1 i UI2.
Pozicionirani u centru Šangaja i oslanjajući se na njegovu kreativna dinamika, dizajneri će istraživati najnovije trendove kako bi odgovorili očekivanjima kineskih kupaca kako u pogledu stila  tako i tehnoliških inovacija.

Foto – Renault – Design Centre Shanghai

Dizajneri u Design Center Shanghai moći će, kao i njihove kolege u drugim dizajnerskim centrima Grupe, da učestvuju u internim takmičenjima koja se pripremaju za sve projekte Renault grupe. Sve  studije za buduće projekte će imati benefit od multikulturalnog kreativnog pristupa zahvaljujući prisutnosti 32 nacionalnosti u Odeljenju za dizajn grupe Renault.
Novi dizajn centar u Šangaju je podrška strategiji širenja Renault Grupe u Kini. Na svetskom tržištu proizvodjača automobila broj jedan od 2009. godine i četvrto po veličini tržište Groupe Renault u 2018. godini, Kina je jedan od ključnih stubova strateškog plana Drive the Future.

1 UX design: (User eXperience) je stvaranje iskustva korisnika koji se pre svega odnosi na kvalitet upotrebe, percepciju i osećaj pojedinca koji koristi odredjeni interaktivni uredjaj. Ovaj tip dizajna je iskustvenog tipa i podrazumeva kako otkrivamo stvari kroz dodir (haptička percepcija). UX dizajneri rade na emocionalnim i funkcionalnim kvalitetima proizvoda ili usluga koji utiču na korisničko iskustvo.

2 UI design: (User Interface) se odnosi na vizuelni dizajn sve opreme u direktnom kontaktu sa putnicima, naročito u vezi sa grafičkim dizajnom, identitetom brenda i lakoćom upotrebe multimedijalnih ekrana i sistema sa prikaz na instrument tabli.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Milenijalce i generaciju Z ipak zanimaju klasični automobili

Pretpostavke da su milenijalci i pripadnici generacije Z manje zainteresovani za automobile su vrlo ...

Test Toyota Corolla Cross 2.0 HSD AWD-i

Toyota Corolla Cross 2.0 HSD AWD-i još jedan je član crossover porodice japanskog giganta ...

Alfa Romeo izlazi iz Formule 1?

Prema informacijama iz italijanske štampe, Alfa Romeo bi se ubrzo mogao povući iz Formule ...

Test Opel Astra GS 1.2 Turbo A/T

Test modela Opel Astra GS nam je ponovo dokazao da se u autoindustriji prošlost ...

Mazda priprema nove šestocilindraše sa unutrašnjim sagorevanjem!

Nakon što je osvežila celu ponudu, Mazda radi na novim motorima, koji (možda) najavljuju ...

Michael Schumacher napunio 50 godina

Sedmostruki šampion sveta Formule 1, Michael Schumacher, napunio je 50 godina, a porodica je ...