Šef Lamborghinija Stefano Domenicali je uveo izvesnu dozu stanja hitnosti u fabrici u Sant’Agata Bolognese. Ambiciozan plan, i to jako ambiciozan je baziran praktično na uspehu jednog modela i to ne tradicionalno supersportskog, nego SUV-a, segmenta u kojem Lamborghini praktično nije ni bio.
Domenicali je počeo da diže tenziju u fabrici čuvenih sportskiha automobila kako se ne bi suočio sa mogućim kašnjenjem modela Urus, čije isporuke treba da počnu sledeće godine. Ambiciozni plan bivšeg šefa F1 tima Ferrari je dostigne prodaju od čak 4.000 Huracana godišnje, što je ozbiljan zalogaj, ako se zna da je ukupna prodaja Lamborghinija prošle godine bila 3.475 vozila. Kako sam Doemnicali kaže, podizanje tenzije u timu do nivoa hitnosti pomagalo mu je da ima izoštrena čula dok je vodio F1 tim, naravno, dok tamo nije dobo otkaz zbog rezltata koji nisu doveli do titula.
Domenicali na kormilu Lamborghinija ima više nego ozbiljan zadatak, a sve karte je stavio na terenca koji će koštati oko, ili nešto ispod 200.000 evra. Naime, njegov prethodnik Stephan Winkelmann je za deset godina koliko je bio CEO Lamborghinija je udvostučio poroizvodnju, a što je mnogo bitnije po Audi, vlasnika “Lamba” utrostručio profit. Jedino što se Winkelmannu osporavalo je to što nije dovoljno komunicirao se sportom, pa se Hurracan GT3 pojavio dosta kasno. Domenicali sada treba da postigne slično u smislu biznisa, a to očekuje od prvog SUV-a sa znakom bika. Isto tako, nakon 25 godina koliko je proveo u Ferrariju, teško da nema sportskih gena. On je pratično naledio završen projekat Urus, ali sada treba da uvostruči proizvodnju, a ujedno isto to uradi sa prodajom. I to već naredne godine.
Show Comments