fbpx

Peugeot 3008 se već priprema za Dakar 2018.

Nakon dve uzastopne pobede na Dakar reliju, Peugeot je već počeo pripreme za naredni koji će se održati u januaru 2018. Naslednik 3008DKR zove se skromno – ‘Car of the Year’

Foto: Peugeot

Novi Peugeot 3008DKR Maxi je veći od prethodnika i to je najveća novina u evoluciji ovog uspešnog trkača, koji naravno nema baš ništa zajedničko sa svojim drumskim imenjakom 3008. Tačnije, novi prototoip za jurnjavu po nedođijama Dakar i ostalih off road relija, širi je za čitavih 20 cm, i to zahvaljujući izmenama u sistemu oslanjanja i ogibljenja. Trouglasta ramena sa obe strane vozila produžena su za po 10 cm, što je podrazumevalo i nove porečne stabilizatore i produžene i ojačane poluosovine. Kao rezultat ovog proširivanja 3008DKR Maxi bi trebao imati povećanu stabilnost i voznu dinamiku.
Iako razvoj automobila još uvek traje, najavljeno je da će nastupiti na reliju “Putevima svile”, koji se u julu vozi između Rusije i Kine, a u 3008DKR Maxi će nastupiti devetostruki šampion sveta Sebastian Loeb. Loeb je ovogodišnji Dakar završio na drugom estu, a ovo će mu biti drugi nastup na čuvenom rusko-kineskom reliju. Pored Loeba, u starim evolucijama 3008 DKR nastupiće i Stephane Peterhansel i prošlogodišnji pobednik Cyril Despres.

Foto: Peugeot

Za novi Peugeot 3008DKR Maxi Loeb kaže da ima znatno drugačiji karakter i da se znatno drugačije vozi, ali da je osetno stabilniji. Legendarni reli šampion kaže da se vozilo sada mnogo manje naginje u krivinama, što mu daje mnogo više samopouzdanja prilikom klizanja kroz krivinu i pruža mogućnost agresivnije vožnje. Loeb dodaje i da je najbolji deo ovog automobila da ovako širok na velikim točkovima može da prođe skoro svaku prepreku, a da ono što gubi zbog svog 4×2 pogona na etapnim drumovima, dobija na lošem terenu, a pogotovo u vožnji po dinama, gde se Dakar reli često dobija ili gubi.

Foto: Peugeot
  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Cadillac je vratio svoju Boginju u Celestiq

Cadillac je vrato svoju Boginju, ali ne na poklopac “motora” nego na druge pozicije ...

Valentino Rossi je ponovo fabrički vozač

Valentno Rossi je ponovo fabrički vozač, ali ovaj put ne za Yamahu ili Ducati ...

Hennessey predstavio Heritage Edition Ford F-150

Hennessey Performance Engineering je predstavio još jednu modifikovanu kreaciju Hennessey Performance Engineering je predstavio ...

BMW X7 (skoro) javno

BMW-ov veliki SUV je špijuniran odavno i znalo se da stiže u Frankfurt, a ...

Formula 1 – rasplet među šefovima timova

Formula 1 je u jednom danu praktično donela raspet klupka koje se zamotavalo mesecima, ...

Nova A klasa veća i jača

Mercedes završava “poliranje” sledeće generacije A Klase, koja se sprema za premijeru na salonu ...