fbpx

Novi Audi A6 zvanično pokazan

Audi je otkrio novu, petu generaciju modela A6 koju će zvanično pokazati na auto salonu u Ženevi sledeće nedelje

Foto: Audi

Audi je otkrio novu, petu generaciju modela A6, odnosno osmu generaciju svog  predstavnika u E segmentu. Za početak, novi A6 je malo veći od prethodnika, tačnije sa 4.939 mm, 7 mm duži, 12 mm širi i 2 mm viši, dok je sa 530 l zapremina prtljažnika ostala ista. Iako na prvi pogled karoserija novog A6 izgleda nepromenjeno, oštre naglašene linije iznad blatobrana govore drugačije.  „Singleframe“ rešetka hladnjaka podseća na onu sa novog A7, i dodatno je naglašena nego do sada.

Foto: Audi

Promene su pogotovo vidljive na stražnjem delu automobila, sa redizajniranim poklopcem prtljažnika, odbojnikom, svetlosnim grupama i hromiranim detaljem koji se proteže između. Peta generacija Audi-a A6 nudi izbor 14 boja, od kojih su sedam novih. Međutim, tamo gde se novi A6 ponajviše razlikuje od starog jeste enterijer, koji se može opisati samo sa reči „digitalno“.

Foto: Audi

Počevši od 10.1 inčnog MMI infotejment ekrana iz novog A7, koji se nalazi iznad 8.6 inčnog ekrana sa prikazom kontrola klime automobila. Audi virtual cockpit koji se sastoji od 12.3 inčnog ekrana se nalazi iza novog upravljača.
Prostor enterijera je takođe porastao, te sada ima više mesta u području ramena i glave. Što se tiče vozačkih asistencija, novi A6 može imati do pet radarskih senzora, pet kamera, 12 ultrasoničnih senzora, i laserski skener koji je deo Park Assist paketa.

Foto: Audi

U njega spadaju Parking Pilot i Garage Pilot, od kojih oba automatski manevrišu A6 u ili iz parking/ garažnih mesta bez da je iko u automobilu. Kada je reč o podvozju, Audi tvrdi da novi A6 može da ima upravljanje nalik sportskom automobilu, kao i okretnost dosta manjeg automobila. Okretnosti svakako doprinosu novi sistem upravljanja na svim točkovima. Redizajnirano oslanjanje uključuje dosta aluminijuma, koji podiže udobnost uprkos opcionim 21 inčnim naplatcima i niskoprofilnim pneumaticima.

Foto: Audi

Kada bude lansiran, novi Audi A6 će biti dostupan sa dva motora – jednom benzinskom i jednom dizel jedinicom. Benzinac je 3.0 litarski V6 TFSI sa 340 KS i 500 Nm, a uparen je sa sedmostepenim S tronic menjačem i obećava ubrzanje do sto kilometara na čas za 5.1 sekundu i potrošnje koje se kreću oko 7 litara na 100 kilometara. 3.0 litarski dizel proizvodi 286 KS i 640 Nm obrtnog momenta, snagu prenosi kroz osmostepeni tiptronik menjač, dok je zvanična potrošnja goriva oko 1.5 l manja od benzinca. Quattro pogon je standardan uz oba motora, ali će se konstrukcijski razlikovati u zavisnosti od specifične postavke. Svi modeli će biti opremljeni „mild“ hibrid sistemom koji će novom A6 omogućiti da krstari pri brzinama između 55 km/h i 160 km/h. Uz to će koristiti i kao stop/start sistem koji se aktivira pri brzinama ispod 22 km/h, time omogućava gašenje i startovanje SUS motora. Novi A6 će se naći u Nemačkim salonima već u junu ove godine, dok cenovnik još nije objavljen.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Nije lak put do Toyote GR Yaris

U salone počinje da stiže nova Toyota Yaris, a za one koji žele malu ...

Test: Hyundai Bayon 1.0 Impression

Hyundai Bayon, kompaktni crossover stigao je pomalo u tišini, ali ne i toliko iznenada, ...

Opel je danas otkrio novu, šestu generaciju Astre

Sa potpuno novom Astrom, nemački proizvođač otvara i novo poglavlje – po prvi put ...

Zvanično: Renault u McLarenu

Govorkanja su i zvanično potvrđena, Renault pogonske grupe pokretaće bolide tima McLaren Zvanično je ...

Formula 1 – neko ostaje bez Mercedes-AMG motora?

Formula 1 na startu svake trke ima osam bolida koje pokreću Mercedes-AMG pogonske grupe, ...

Ferrari Monza SP1 i SP2 zvanično predstavljeni

Ferrari je i zvanično predstavio dva nova modela bazirana na modelu 812 Superfast Ferrari ...