fbpx

Mazda MX-5 Miata je osvežena za 2024.

Mazda MX-5 Miata je osvežena za 2024. uz malo više snage, novi zadnji diferencijal i novi infotejment

Mazda MX-5 Miata 2024

Mazda MX-5 Miata je osvežena za 2024. uz više snage, novi zadnji diferencijal i novi infotejment. Globalno najprodavaniji roadster zvanično je predstavljena u osveženom izdanju, kao model za 2024. godinu. Praktično, ovo je drugo osvežavanje legendarnog dvoseda, obzirom da je prvo bilo 20219. godine, kada je uveden snažniji 2.0 motor.

Mazda MX-5 Miata 2024

Kupci u Japanu tokom januara 2024. godine, a potom i kupci širom sveta moći će da kupe Mazdu MX-5 Miata sa novim LED svetlima u koja su sada integrisana i svetla za dnevnu vožnju, a koja su do sada bila smeštena u prednji odbojnik. I zadnja svetla malo su izmenjena i u LED tehnologiji su, ukljkučujući i pokazivače pravca.

Mazda MX-5 Miata 2024

Leva strana prednjeg grila sada je malo drugačija i to ne iz estetskih nego bezbednosnih razloga, Naime, modifikovana je kako bi u sebe rpimila radarski senzor za adaptivni tempomat sa Smart Brake Support sistemom, koji automatski zaustavlja vozilo u vožnji unazad pri brzinama do 15 km/h kada prepozna prepreku. U spisak novina za drugi put osveženu Mazdu MX-5 Miatu spadaju i nova Aero Gray Metallic boja karoserije, kao i novi dizajn napalataka od 16” i 17”.

Mazda MX-5 Miata 2024

U entrerijeru je na mesto starog i realno zastarelog infotejmenta stigao novi, sa ekranom dijagonale od 8.9”, kakav se ugrađuje u model Mazda CX3. Novi ekran modernizuje instrument tablu, ali bi trebao unaprediti korisničko iskutvo brzinom obzirom da je stari sistem bio spor i baziran na zastarelom interfejsu. Na spisku izmena sui i novo unutrašnje ogledalo bez okvira, SOS dugme, lagano osveženo kućište instrumentata i USB-C port.

Mazda MX-5 Miata 2024

Nova Miata dobija i novi asimetrični diferencijal sa zatvaračem, a koji povećava stabilnost u krivinama. Novorezvijeni LSD biće rezervisan samo za verzije sa manuelnim šestostepenim menjačem. Inženjeri mazde su se bavili i elektronikom elektroservo pojačivača upravljača, kako bi poboljšali povratnu informaciju sa podloge na ruke vozača. Još jedna promena je i DSC-Track mod za sistem stabilnosti, koji zovoljava klizanje vozila a aktivira se tek kada prepozna da vozač više ne može da kontroliše vozilo. Na kraju, 1.5 litarski motor dobio je četiri konjske snage više, a veći 2.0 bi trebao imati bolji odziv na komandu papučice gasa.

Mazda MX-5 Miata 2024

Predstavljanje osvežene Mazde MX-5 Miata dobra je vest je za sve one koji nisu oduševljeni elektrivikacijom, obzirom da osvežavanje znači i da će u aktuelnoj formi Mazda MX-5 Miata još nekoliko godina biti na tržištu, obzirom da iz Japana već stižu poruke da neće imati izbora nego da elektrifikuju MX-5 naredne generacije zbog sve strožijih regulativa o emisiji.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Volkswagen će u EU prodavati vozila proizvedena u Kini

Volkswagen će vozila svoje marke Cupra prozvedena u Kini prodavati u Evropi, što je ...

Test – Peugeot 308 GT Pack BlueHdi 130

Test Peugeota 308 GT Pack BlueHdi 130 otkriva da li je najava da se ...

Cupra Born do 5 EuroNCAP zvezdica

CUPRA Born, prvi 100% električni CUPRA model, osvojio je 5 zvezdica na Euro NCAP ...

Novi Subaru WRX spreman ali samo za birana tržišta

Subaru WRX nekada je žario i palio svetskom reli scenom ali danas je to ...

Aston Martin za mlade – novi V8 Vantage

Dvanaest godina nakon premijere najpopularnijeg Aston Martinovog modela ikada, V8 Vantage, engleski proizvođač luksuznih ...

Toyota na Festivalu brzine Goodwood 2024

Toyota na Festivalu brzine Goodwood 2024 predstavlja svoja tehnološka rešenja koja čine strategije za ...