Nakon elegantnog karavana V60, Volvo je podmladio porodicu limuzina za novi S60
Volvo postaje nezaustavljiv i kako je krenulo, nedodirljivi u premijum segmentu moraju ozbiljno da počnu sa pandanima onome što Volvo nudi. Da li je u pitanju neka skrivena poruka ili samo aspiracije ka tom tržištu, Volvo je predstavio svoj novi S60 u sopstvenom proizvodnjom pogonu južnoj Karolini, u Americi. A novi S60 jako dobro izgleda, isto kao i malo praktičnija V60 karavan verzija koja je prva prikazana. Šta više, Volvo je na delu pokazao kako se može pratiti korporativni dizajn, ali i dalje udahnuti ličnost svakom modelu. S60 koristi stil S90, ali uz malo zaoštravanja i oštrijih uglova neće biti nikakve mogućnost da se modeli pomešaju.
Razumljivo S60 svoju SPA platformu deli sa V60, a u skladu sa tim i pogonske agregate. T5 je standardni benzinac sa 250 KS i pogonom na prednjim točkovima, a opcija mu je T6 sa više nego obećavajućih 316 KS i opcionim pogonom na svim točkovima. Stižu i plug in hibridne verzije pa T6 Twin Engine sa pogonom na svim točkovima ima 340 KS, dok najsnažniji T8 Twin Engine stiže do 400 KS. A kupcima će biti ponuđena i posebna T8 Twin Engine Polestar sa 415 KS, sa modifikacijama na donjem postroju, motoru i kočionom sistemu.
Kao i V60, novi S60 ima novu generaciju digitalne instrument table i multifunkcionalni Sensus Connect sistem sa centralnim ekranom od 9”. U standardnom paketu su Apple CarPlay i Android Auto, kao i mogućnost da sistem bude 4G LTE Wi-Fi hotspot.
Na temu bezbednosnih asistencija, Volvo je uvek na nivou zadatka, pa su automatsko prepoznavanje prepreke sa kočenjem standardni, kao i asistencija u održavanju kolovozne trake, dok je među opcijama Pilot Assist, koji vozaču pomaže u upravljanju kočenju i ubrzavanju do brzina od 130 km/h
Iako nije previše relevantna za Evropu, cena koja je navedena kao početna za T5 u Americi je 35.800$, a prve isporuke iz navedeno pogona u južnoj Karolini krenuće u četvrtom kvartalu ove godine.
Show Comments