Zna se da je 2018. Toyota imala malo toga novog, ali će zato u 2019. imati mnogo toga. Počelo je premijerom nove Corolle
![](https://dmotion.rs/wp-content/uploads/2018/10/Toyota-Camry-1.jpg)
Za Toyotu će 2019. biti godina velikih promena i smena modela. Avensis odlazi u penziju, a na njegovo mesto stiže Camry.
![](https://dmotion.rs/wp-content/uploads/2018/10/Toyota-Camry-2.jpg)
To se znalo, a na salonu u Parizu je i zvanično pokazano. Međutim, iz ugla kupaca u Sbiji i celom okruženju, jedna druga premijera je komercijalno značajnija.
![](https://dmotion.rs/wp-content/uploads/2018/10/Toyta-Corolla-1.jpg)
I Auris, veoma solidni hatchback C segmenta otišao je u penziju. Naravno, Toyota nije ugasila svog predstavnika u ovom „srednjem“ razredu, nego mu je vratila staro ime – Corolla. U Parizu su zvanično pokazane obe verzije, hatchback i karavan, a malo je reći da Toyota od ovog modela očekuje mnogo.
![](https://dmotion.rs/wp-content/uploads/2018/10/2019corolla-group-03.jpg)
Corolla nije evolucija Aurisa i razvijana je iz osnove, tačnije platforme. Postavljena je na novu TNGA platformu sa povećanim međuosovinskim razmakom, hatchback je produžen za 40 mm, a karavan, odnosno, Touring Sports kako se službeno zove, duži je za 58 mm. U obe verzije centar težišta je spušten za 10mm, a veoma značajna novina je i multilink zadnja osovina koja je standardna za oba modela i sve pogonske verzije.
![](https://dmotion.rs/wp-content/uploads/2018/10/Toyta-Corolla-2.jpg)
Toyota tvrdi i da je torziona krutost karoserije povećana za čitavih 60% u odnosi na Auris, pa bi Corolla trebala doneti značajno drugačiju voznu dinamiku od odlazećeg modela.
![](https://dmotion.rs/wp-content/uploads/2018/10/2019corolla.jpg)
U pogonskoj ponudi, kao što je odavno najavljeno, više nema dizela. Ulazni motor je 1.2 turbo benzinac sa 114 KS, a slede 1.8 i 2.0 hibridne pogonske grupe, koje donose izbor između 120 i 178 KS.
Uz novu Corollu je najavljena i bogata osnovna i dodatna oprema, a Toyota ne isključuje mogućnost da će se do 2020. pojaviti u trozapreminska verzija, odnosno Corolla Sedan.
Show Comments