Na dozvoljenim vožnjama za snimanje promotivnih materijala, danas su prikazani bolidi Mercedesa i Red Bulla

Red Bull je velikoj raskrsnici. Nakon 14 godina i brojnih pobeda, bolide ovog tima više ne pokreću renaultovi agregati. Po prvi put na bolidu Red Bull zvanično se našao znak Honde, a prva vožnja obavljena je tokom dana za snimanje, koji većina timova iskoristi upravo za akozvani “shake down”, odnosno da po prvi put “protrese” svoje bolide na stazi. Za kolornu šemu koja se za sada vidi na bolidu, tim tvrdi da je “samo za jednu priliku”, što znači da ćemo na startu prve trke u Australiji Red Bull videti u drugačijim bojama.

Za sada, izjave iz tima su oprezne. Verstappen je zadovoljan rezultatima koje je postizao u simulatoru, ali sledeće nedelje, kada počnu testovi, dolazi i trenutak istine i odgovor na pitanje kako će funkcionisati Red Bull – Honda paket. Po mnogima najbolji konstruktor bolida Adrian Newey opet se poigrao nekim čudnim rešenjima koja se mogu videti na prednjem delu, a pitanje je i da li je na danu za snimanje pokazan bolid sa svim novim rešenjima, mada je pretpostavka da nije, i da će toga biti još.

I Mercedes AMG tim je prikazao svoj bolid, uz glasne izjave šefa Tota Wolfa, da su nova pravila za 2019. uperena direktno protiv Mercedesa i da služe samo da bi neko prekinuo šamponski niz Srebrnih strela.

Tehnički direktor tima James Allison je ipak racionalniji i za W10 kaže da je zadržao identičan međuosovinski razmak, ali da je sve na bolidu prošlo kroz tretman umekšavanja i olakšavanja. Isto tako, na listu prioriteta za W10 Allison stavlja manje nervozno ponašanje, kao i manju agresivnost prema pneumaticima.
Od glavne trojke poslednji će zavesu sa bolida skinuti Ferrari i to 15. februara, nakon čega ostaje još samo Alfa Romeo, koji je svoju premijeru zakazao za 18. februar.
Show Comments