Nissanov šestocilindarski twin-turbo motor, pod oznakom RB26DETT, dostigao je legendarni status, a uskoro se ponovo vraća u proizvodnju
Nissanov 2.6 litarski twin-turbo redni šestocilindraš, poznat kao RB26DETT, pokretao je tri generacije modela Skyline GT-R, i poznat je širom sveta po svom kvalitetu i mogućnostima. RB26DETT je penzionisan kada se pojavila aktuelna generacija modela GT-R krajem prošle decenije, ali se nove jedinice još uvek mogu kupiti. Nismo prodaje ove jedinice već godinama, ali bazna cena od oko 40,000 dolara ih čini prilično skupim i nepristupačnim. Međutim, Nissanov „Nismo Heritage Parts“ program sada omogućava kupovinu glavnih delova motora, čime omogućava ljubiteljima da naprave verziju iz svojih snova, uparivanjem željenih delova, bili oni fabrički ili aftermarket.
Na listi se, među ostalom, nalaze blok i glava motora, kolenasto vratilo, razni zaptivači, klipovi, klipnjače, delovi izduvnog sistema, pumpa za gorivo, elektro instalacije, itd… Nissan nudi čak dve verzije bloka. Standardna jedinica košta oko 1,500 dolara i može se ugraditi u R32, R33, i R34 generacije modela GT-R, a dostupna je i ojačana jedinica, poznata kao N1 blok, dizajnirana za R33 i R34, čija cena je oko 3,800 dolara.
Nissan je inicijalno lansirao svoj „Nismo Heritage Parts“ program sa fokusom na R32 generaciju modela GT-R. Program se ipak proširio od tad i sada nudi delove za dodatne dve generacije. Pored delova motora, najnovija ponuda obuhvata veći izbor delova karoserije R32 generacije i sklop motora za brisače vetrobrana. Nissan tvrdi da će „Nismo Heritage Parts“ program nastaviti da se širi zahvaljujući inputu GT-R zajednice u vezi traženih delova.
Show Comments