Nova Panda Waze, evolucija najdruštvenijeg gradskog automobila ikada, stiže u salone
Uspeh prve verzije, naročito među mlađim vozačima, već u toku prve godine potvrđen je time što je ovaj model doprineo rastu prodaje Cross izvedbe modela Panda u Evropi od 45 posto. Fiat Panda nije slučajno najprodavaniji gradski automobil u Evropi već 15 godina i apsolutno najprodavaniji automobil u Italiji od 2012. godine.
Novo posebno izdanje se izdvaja po „Waze“ znački iznad prednjih blatobrana i novoj, po prvi put dostupnoj dvobojnoj kombinaciji spoljašnjosti. Crni krov se može upariti sa ostalim bojama iz palete. Kao upečatljiv kontrast spoljašnjosti, ovaj automobil ima sjajno-crne detalje na zaštitnoj ploči, ručkama vrata i poklopcima retrovizora.
Celokupan izgled zaokružuju dvobojne felne od 15 inča. S druge strane, unutra se nalaze sedišta presvučena crnom tkaninom, a štep u beloj i zelenoj boji daje enterijeru mladalački i dinamičan stil. Jedna od većih novina jeste dodatak 0,9-litarskog TwinAir motora od 85 KS koji je uparen sa manuelnim menjačem a pogon na prednjim točkovima garantuje živahnu ali u isto vreme i štedljivu vožnju kao i odličan nivo udobnosti čak i pri većim obrtajima. Paleta motora uključuje i 1,2-litarski benzinac od 69 KS sa manuelnim menjačem i pogonom na prednjoj osovini, kao i 0,9-litarski benzinski TwinAir motor od 85 KS sa manuelnim menjačem i pogonom na sva četiri točka.
Nova Panda Waze se nadovezuje na trend tehnologije jednostavne za korišćenje koji je započet 2018. godine sa pojavom prvog gradskog automobila u segmentu koji je ponudio integraciju sa čuvenom Waze aplikacijom za navigaciju u sklopu Panda U-Connect aplikacije. Ova digitalna kombinacija, koju je razvio Mopar – brend koji je u okviru FCA grupe zadužen za proizvode i usluge koji se kupuju nakon što automobil izađe iz fabrike – je ispred drugih zbog velikog broja usluga koje su uključene u cenu automobila.
Show Comments