Hyundai uvodi novi i10 i širi N porodicu

Hyundai Motor Company u Frankfurtu predstavila svoj prvi električni model trkačkog automobila

Foto: Hyundai

To je prvo električno vozilo koje je Hyundai Motorsport dizajnirao iz svog sedišta u Alzenau, a u pitanju je Veloster N ETCR. Opremljen je sa motorom postavljenim u sredinu, a kao takav ispunjava sve uslove da bi se takmičio u novoj ETCR seriji. Ovaj projekat obeležava novi pravac kompanije, koji je orijentisan na takmičenja električnih automobila.

Foto: Hyundai

Prvog novinarskog dana sajma prezentovan je najnoviji Hyundai 45 EV koncept, koji predstavlja pravac kojim će komanija krenuti u dizajniranje električnih automobila. Svojim imenom “ 45 “ odaje počast jednom od najslavnijih vozila u istoriji Hyundai – a,  “ Pony Coupe “ konceptu.

Foto: Hyundai

Novi Hyundai i10 N, takođe je predstavljen javnosti. To je četvrti Hyundai model, nakon i30, i30 Fastback i Tucson – a, koji je dobio svoju “ N Line “ verziju. Pored tipičnih “ N “ karakteristika, uparen je novim ekskluzivnim motorom 1.0 T – GDI 100 KS 172 Nm za poboljšani doživljaj vožnje.

Foto: Hyundai

Hyundai i30 Project C limited doživeće svoju svetsku premijeru danas, 11. septembra. Novi model predstavlja unapređenog naslednika nagrađivanog modela i30 N 275 PS sa pet vrata. U odnosu na svog prethodnika je lakši, niži i agresivniji. ‘ C ’- u svom imenu označava 3 stvari: Područije C u Hyundai Namyang R&D, na kome se testiraju vozila sa visokim performansama; Karbonska vlakna, po prvi put u Hyundai – u; I – spušteno težište radi poboljšanih voznih performansi. Model je proizveden kao limitirana serija od svega 600 proizvedenih jedinica, a biće dostupna samo evropskim kupcima.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

“Isplivali” novi patenti za Toyotin leteći automobil

Toyota je prošle godine najavila da želi da napravi svoj leteći automobil, a skoro ...

Kako konvertovati Bugatti Veyron da bude “zabavniji”?!

Od ekipe koja nam je pokazala zašto zamena ulja na Bugatti Veyronu košta 21.000 ...

Sve se menja Kimi Raikkonen se ne menja, zna šta radi

Kimi Raikkonen, umesto da ode u penziju, voziće još dve godine u realno, za ...

Toyotin APM za transport na Olimpijadi 2020.

Posebno razvijenim električnim vozilom za unapređenje mobilnosti, Toyota podržava Tokyo 2020 APM će ponuditi ...

Mazda CX5 – i od dobrog može još bolje

Da li je Mazda potcenjena marka? Da, sasvim sigurno, a verovatno je i sama ...

Kada te konkurencija kulturno iskoristi…

Nakon 13 godina na čelu Daimlera, Dieter Zetsche je otišao u penziju, a konkurencija ...