Nije ni počela proizvodnja Tesla Cybertrucka, a već su počela pitanja da li će u prikazanoj formi uopšte moći
Iako se buka oko Tesla Cybertrucka još nije stišala, već su počela da stižu razmišljanja koja baš i ne glorifikuju veliki električni pick up. Tačnije, sve je više onih koji koji trezveno razmišljaju nedostacima i problemima koje donose nekonvencionalni dizajn i materijali Cybertrucka. James Goodwinn, predstavnik ANCAP-a, koji je australijski pandan Euro NCAP-u, nabrojao je nekoliko elemenata koji izazivaju zabrinutost, i već ukazuju na moguće probleme. Pre svega oblik prednjeg dela vozila potpuno nije u skladu sa intencijama da sama forma vozila ublažava posledice prilikom udaraca u pešaka, biciklistu ili motociklistu. Iako Tesla automobili imaju solidnu istoriju zaštite putnika u vozilu, u drugom planu su drugi učesnici u saobraćaju.
Još veću zabrinutost prema Goodwinnu izaziva materijal od kojeg je Cybertruck izrađen-nerđajući čelik. Iako je Musk demonstrirao čvrstoću vozila, to upravo može biti njegov velik problem. Poznato je da se vozila projektuju tako da se pri sudaru kontrolisano deformišu i pri tom na sebe preuzimaju velik deo kinetičke energije udarca. Goodwinn kaže da se nada i da pretpostavlja da je Cybertruck svojom konstrukcijom u stanju da apsorbuje energiju u slučaju udarca, kako ne bi putnici bili ti koji moraju da na sebe preuzmu kompletnu kinetičku energiju koja može dovesti do povreda. Tesla Cybertruck je izrađen od nerđajućeg čelika koji je poznat kao čvrst ali i veoma neelastičan.
Očigledno, na konstrukciji velikog pick-upa najavljenog za 2021. godinu, moraće još dosta da se radi.
Show Comments