fbpx

Evans u vođstvu na Monte Karlo Reliju

Fabrički vozači Toyote vode žestoku borbu na Monte Karlo Reliju, a na početku finalnog dana, malu prednost ima Eyfyn Evans

Foto: Jaanus Ree/Red Bull Content Pool

Ako branilac WRC titule Ott Tanak neće po dobrom pamtiti debi za svoj novi tim, dva fabrička vozača Toyote, verovatno, hoće. Elfyn Evans i Sebastien Ogier ove sezone debituju u fabričkom timu Toyota, i to rade onako kako se od njih očekuje. Nakon tri dana takmičenja drže dve vodeće pozicije u generalnom plasmanu, mada su pred start poslednjeg dana još uvek daleko od pobede.
Između trenutno vodećeg Evansa i Ogiera razlika je samo 4.9 sekundi, sa tokom trećeg dana relija tri puta su se izmenjivali u vođstvu. A da pobeda ni za jednog niti drugog vozača nije još uvek ni blizu brine se Thierry Neuville, fabrički vozač Hyundai i20 WRC, koji je u subotu pobedio na tri brzinska ispita, i za Ogierom zaostaje samo 1.5 sekundi, pa će se brzinci koji su ostali za nedelju voziti na ivici noža.

Foto: Jaanus Ree/Red Bull Content Pool

Subotnji brzinski ispiti su imali različite uslove vožnje, pa su za dva jutarnja brzinca bili potrebni zimski pneumatici sa ekserima zbog snega i leda, dok su se poslepodnevne deonice vozile po prosušenom asfaltu. Evans je priznao da je imao kritičnu situaciju. Kako je rekao, na poslednjoj krivini poslednjeg brzinskog ispita dana bio je preambicozan sa gasom, i zamalo izleteo, uz mnogo sreće se izvukao. Trenutno drugoplasirani Ogier kaže da je sigurnost stavio na prvo mesto, i da je na poslednjem brzincu bio previše oprezan, pa je zbog toga vođstvo prepustio timskom kolegi.

Foto: Jaanus Ree/Red Bull Content Pool

Trećeplasirani Neuville je bio jako zadovoljan radom njihovih “izviđača” koji su dostavili važne korekcije za radar po pitanju stanja snega i leda na stazi. Na četvrtom mestu je Sebastien Loebe sa više od dva minuta zaostatka, obzirom da je napravio dve velike greške, izleteo sa staze i imao jedno okretanje, pa mu se na 14.1 sekundu približio Esapekka Lappi u Ford Fiesti.
Za poslednji dan predviđena su po dva brzinca na istim deonicama, uz prolaz i preko legendarnog prevoja Col Turini, a reli se poslepodne završava spuštanjem do luke u Monaku.

1. E Evans / S Martin GBR Toyota Yaris 2hr 28min 35.1sec
2. S Ogier / J Ingrassia FRAToyota Yaris +4.9sec
3. T Neuville / N Gilsoul BEL Hyundai i20 +6.4sec
4. S Loeb / D Elena FRA Hyundai i20 +2min 24.3sec
5. E Lappi / J Ferm FIN Ford Fiesta +2min 38.4sec

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Nemačko pravosuđe istražuje BOSCH

Nemački pravosudni organi istražuju mogućnost da su odgovorni iz kompanije Robert Bosch umešani i ...

Zašto Mercedes EQC nema prtljažnik i napred, a mogao bi?

Upravo predstavljeni Mercedes EQC, u tradicionalnom motorskom prostoru nema prtljažnik, a mogao bi. Zbog ...

Lexus Design Award 2019. pripala specijalnom grudnjaku

Srećom, auto industrija se ne spominje samo u kontekstu zagađivača, nego ponekad i humanosti ...

3D crtanje: digitalna tehnika koja svaki crtež čini potpunim

Baš kao savremena industrija filma, videoigara i kartografije, automobilska industrija u poslednjih nekoliko decenija ...

Karginov do druge titule na Dakar Reliju

Andrey Karginov je stigao do svoje druge titule na Dakar Reliju u velikom stilu, ...