fbpx

Volkswagen je predstavio svoj novi kompaktni Coupe-SUV Nivus, koji će do kupaca u Evropi stići sledeće godine

Foto: Volkswagen

Volkswagen je u Brazilu predstavio svoj Nivus, coupe-SUV koji će se proizvoditi u Južnoj Americi gde će prvo početi da se prodaje, a do kupaca u Evropi stići će 2021. godine. Ovaj model prestavlja još jedan SUV, odnosno crossover u ponudi VW-a, a namenjen je kupcima koji žele dizajnom nešto drugačije od T-Crossa.

Foto: Volkswagen

VW Nivus je postavljen na MQB-A0 platformu, nešto jednostavniju i jeftiniju verziju MQB platforme kakvu koriste Golf, Polo i T-Cross. Međuosovinski razmak od 2.56 metara identičan je sa međuosovinskim razmakom kakav ima Polo, ali je Nivu dužinom od 4.26 metara dosta duži od Pola, ali i T-Crossa. Nivus u odnosu na T-Cross ponajviše raste u zadnjem delu, što donosi korist prtljažniku koji je zapremine od upotrebljivih 415 litara.

Foto: Volkswagen

Iako će, barem prema najavama, cenom biti malo ispod cena modela T-Cross, Nivus će nuditi atraktivan interijer, koji će podrazumevati dva 10” ekrana za instrumente i multimediju ekstremno visoke rezolucije, kao i bogat paket sigurnosnih asistencija, i upravljač kakav se ugrađuje u Golf 8.

Foto: Volkswagen

Pogonskog izbora neće biti mnogo. Zapravo, neće ga biti uopšte obzirom da će se Nivus isporučivati isključivo sa jednim (200TSI) trocilindarskim 1.0 TSI agregatom od 128 KS koji prednji točkove pokreće preko šestostepenog automatskog menjača.

Foto: Volkswagen

Za sada, Volkswagen nije objavio planirane cene za Evropu, a cene koje se pominju za brazilsko tržište, mao su relevantne za nas. Ono što je sigurno, prodaja počinje u Brazilu, potom u Argentini, a VW Nivus će do kupaca u Evropi stići 2021. godine i to u tri paketa opreme – 200TSI, Comfortline, i Highline.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

GM patentirao više elemenata aktivne aerodinamike

General Motors je podneo patente za nove aerodinamičke elemente, koje ćemo najverovatnije videti u ...

Dacia – 15 godina uspeha

Od samo jednog modela do raznovrsne ponude modela koji su našli put do 6,5 ...

Da li Aston Martin ulazi u F1?

Red Bull Racing je službeno objavio vest da će se tim od naredne sezone ...

Predstavljeni novi Mini Countryman i Cooper

Predstavljeni novi Mini Countryman i Cooper, dugo očekivani modeli sa elektro i SUS pogonom ...

Tesla polako preuzima evropsko tržište od nemačke trojke

Tesla Model S dominira u segmentu luksuznih automobila na tržištu SAD već nekoliko godina, ...

“Autoban” još uvek bezbedan od uvođenja ograničenja brzine

Predlog da se uvedu ograničenja brzine na delove nemačkih autobanova bez ograničenja nadglasan je ...