fbpx

Pirelli pokrenuo istragu zbog cepanja pneumatika na Silverstoneu

Pirelli, jedini dobavljač pneumatika za Formulu 1 pokrenuo je istragu zbog velike degradacije i cepanja pneumatika u trci

Foto: McLaren

Pirelli je pokrenuo opsežnu istragu kako bi utvrdio zbog čega je došlo do problema sa pneumaticima u poslednjim krugovima trke Formule 1 na stazi Silverstone. Valtteri Bottas je na svom Mercedesu prvi imao problem sa prednjim levim pneumatikom tri kruga pre kraja trke i sa druge pozicije pao na 11. Po tom se potpuna dezintegracija dume dogodila Carlosu Sainzu u McLarenu koji je u tom trenutku bio na petoj poziciju, da bi na kraju i pobednik Lewis Hamilton više od polovine poslednjeg kruga pevezao na tri točka, ali je srećom po njega, uspeo da se dočepa cilja pre konkurenata. Nakon trke, ispostavilo se da su rezove na pneumaticima najtvrđe komponente imali i Sebastian Vettel i George Russel.

Foto – Mercedes-AMG Petronas Motorspor

Šef Pirellija Mario Isola kaže da je mogući uzrok preterani trošenje, obzirom da je 38 ili više krugova na brzoj stazi kao što je Silverstone veliko opterećenje. Međutim, Isola ne isključuje da su uzrok oštećenja delovi koji su otpali sa Alfa Romea Kimi Raikkonena, a i drugih vozila koji su imali incidente na stazi. Isola kaže da fabrika istražiti pneumatike svih timova koji su korišćeni u poslednjim krugovima trke i utvrditi šta je dovelo do pucanja pneumatika. Zbog sledeće trke čiji slobodni treninzi počinju već u petak, Pirelli mora jako brzo da otkrije uzroke problema, kako se situacija ne bi ponovila sledećeg vikenda.
Većina timova je pod vozilom bezbednosti nakon izletanja Daniila Kvyata u Alpha Tauriju, na svoje bolide stavila najtvrđe pneumatike, a to znači da su u punoj brzini morali da izvezu još 39 krugova, uz visok nivo degradacije. Generalno, tokom vikenda je kod svih timova bio dosta visok nivo potrošnje pneumatika a u nekoliko slučajeva bili su potrošeni sve do platana koja su postala vidljiva, obzirom da su timovi iskoristili bukvalno 100% mogućnosti pneumatika.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Topless BMW Serije 4 dobio veliku novinu

Dok se polemike oko novog grila hladnjaka BMW-a Serije 4 ne stišavaju iz Minhena ...

Palmer out – Sainz in!

Jolyon Palmer sutra vozi svoju poslednju trku u bolidu Renaulta, a najverovatnije i svoju ...

EU ne odustaje od zabrane SUS motora 2035. godine

Auto industrija i sve povezane industrije izražavaju zabrinutost, ali zakonodavci u EU ne odustaju ...

Mazda se ne odriče SUS motora

U opštoj priči o elektrifikaciji automobila konačno neko logično razmišlja. Mazda se ne odriče ...

Škodin povratak na Le Mans Classic

Škoda je imala jedan jedini nastup na 24 časa Le Mansa 1950. godine, a ...

BMW sa brojnim novitetima u sopstvenoj hali na Salonu u Beogradu

Na 54. Međunarodnom salonu automobila u Beogradu, BMW Srbija nastupa u svojoj hali, na ...