Audi je osvežio svoj najmanji crossover Q2, dodelio mu oštriji izgled i uneo novine u pogonskoj ponudi
Audi je predstavio osvežen svoj najmanji crossover Q2. Iako po običaju novine koje se ugrađuju nakon restilizacije mogu da budu male i teško vidljive, Audi je svoj Q2, po pitanju eksterijera poprilično upadljivo izmenio. Napred je veći gril hladnjaka i značajno drugačije oblikovan odbojnik, sa većim uglasto oblikovanim uvodnicima vazduha. LED svetlosne grupe sada su standardne, dok su Matrix LED autoadaprivna svetla na spisku dodatne opreme. I LED svetla za dnevnu vožnju sada imaju izmenjen oblik i okružuju prednje je svetlosne grupe.
Zadnji deo je umesto hromiranih dobio crne oznake modela i audijev logo, ali svakako upadljiviji je oblik zadnjeg odbojnika, uz nešto manje izmenjene svetlosne grupe. Kupcima su na raspolaganje stavljene nove boje, pa Apple Green debituje na Q2, a nove su i Arrow Gray, Manhattan Gray, Navarra Blue i Turbo Blue. “C” stub može biti u boji karoserije, crn, siv ili srebrn. U svakom slučaju, nova evolucija Q2 definitivno izgleda oštrije i dinamičnije.
U enterijeru je manje izmena. Otvori ventilacije imaju nešto kompleksniji dizajn, ručica menjača je izmenjena, a po pitanju materijala, Audi više neće nuditi Alcantara materijale. Novi dobavljač materijala od mikrovlakana na svim mestima de ste očekuje imitacija napa kože je Dinamica. Q2 u nižim paketima opreme i dalje zadržava analogne instrumente, dok bolje opremljeni modeli dobijaju Audi Virtual Cockpit sa digitalnom instrument tablom.
Ekran infotejmenta i dalje je postavljen visoko na armaturi i dijagonale je 8.3”. Među opcijama, Audi će kupcima ponuditi Adaptive Cruise Assist, ali u kombinaciji sa MMI Navigation Plus sistemom, Virtual Cockpitom i automatskim menjačem. Ova asistencija omogućava praktično autonomnu vožnju saobraćajnicama sa samo jednom kolovoznom trakom, sistem sam ubrzava, usporava i upravlja, ali uz obavezu vozača da ruke drži na kapacitivnom upravljaču.
Od pogona, u Audi A2 uselio se modifikovani benzinski 1.5 TSI sa 150 KS i 250 Nm maksimalnog obrtnog momenta, ali koji ima sposobnost deaktivacije dva cilindra, u situacijama kada je motor rasterećen. Uz ovaj motor standardni je šestostepeni manuelni menjač, a opcija mu je sedmostepeni automatik, a iako nije precizirao Audi navodi da će kupci moći da biraju između još dva benzinca i dva dizela, kada na jesen osveženi Q2 stigne u salone.
Show Comments