Iako su znakovi proizvođača automobila vrlo bitni simboli brendova, fizičke značke koje se nalaze na automobilima su većinom samo obična plastika
Iako su znakovi proizvođača automobila vrlo bitni simboli brendova, fizičke značke koje se nalaze na automobilima su većinom samo obična plastika. Međutim, ovo nije slučaj sa Bugattijem. “Macaron” značka koja krasi prednji deo svakog proizvedenog Bugatti Chirona je napravljena od 150 grama čistog srebra i traži čak 10 sati rada da za svoju izradu. Bugattijev crveni ovalni znak je prvi put ugledao svetlo dana 1909. godine na prvom serijskom modelu francuskog brenda – modelu Type 13. Prema rečima Bugattija, osnivač brenda Ettore Bugatti je sam osmislio ovaj znak, bazirajući ga na dizajnu znaka svog bivšeg poslodavca Deutza.
Bugatti je smatrao da veliki ukrasi na poklopcima motora kvare dizajn automobila, te se opredelio za pljosnatu značku. On je izabrao crvenu boju kao simbol snage i srasti, a belu za eleganciju i otmenost, navodi se u saopštenju proizvođača. Na spoljašnjoj beloj liniji znaka se nalazi 60 tačaka, za koje se smatra da simbolišu bisere kao deo tada modernog „Art Nouveau“ stila. Nakon više od 100 godina, dizajn znaka je gotovo nepromenjen, ali je metod proizvodnje mnogo komplikovaniji.
Od 2003. godine, Bugatti svoje značke nabavlja od firme u Bavarskoj, koja ih ručno pravi alatima razvijenim u kući. Kada je Chiron nasledio Veyrona, Bugatti je zahtevao veću veličinu i 3D efekat, sa tačkama i slovima izdignutim od pozadine. Iako većina značaka i dalje dobija crvenu pozadinu, specijalna izdanja kao što su Chiron Noire i Chiron Super Sport 300+ dobijaju crne značke.
Boja značke se dobija emajlom. Ovo je materijal koji obično sadrži veliku količinu olova, ali iz Bugattija tvrde da zahtevaju ne-toksičnu verziju od alternativnih materijala.
Show Comments