fbpx

Lexus je od osnivanja prodao milion vozila u Evropi

Lexus je zabeležio značajan uspeh prodajom svog milionitog vozila u Evropi

Lexus je zabeležio značajan uspeh prodajom svog milionitog vozila u Evropi, pošto je postigao ukupni sedmocifreni prodajni rezultat u septembru ove godine. Ovaj uspeh vremenski se podudara sa tridesetogodišnjicom od početka prodaje Lexusa u Evropi. Takođe, ovaj rekord označava i novu eru u istoriji ovog luksuznog brenda s obzirom na predstavljanje modela UX 300e, prvog električnog vozila s baterijom koje će biti ponuđeno na pojedinim evropskim tržištima.
Te 1990. godine, samo nekoliko meseci posle početka prodaje u SAD, Lexus je stigao u Evropu s jednim modelom, LS 400, i ukupno prodao 1.158 automobila. Iako je početak bio skroman, nagovestio je  promene na tržištu premijum vozila, kao što je i LS najavio nove standarde za luksuzne automobile, koji se odnose na performanse, ekonomičnost i bogatije pakete opreme. Istovremeno, Lexus je uveo nov pristup kupcu i održavanju vozila čime je postavio nove standarde u svetskoj auto-industriji. U skladu s japanskom tradicijom omotenashi – obraćanje kupcu s istom pažnjom i ljubaznošću kao gostu u kući – Lexus je postavio vrhunsku uslugu kao suštinu svog brenda.
Lexus nije pratio ustanovljena pravila na tržištu, već je uveo sopstvena, ne samo preuzimajući vođstvo u razvoju samopunjivog hibridno-električnog pogona. Lexus je prvi u svetu predstavio luksuzan hibridni automobil, RX 400h SUV, 2005. godine, i od tada neprestano radi na razvoju tehnologije koja pruža još bolje karakteristike, manju potrošnju goriva i smanjenu emisiju štetnih gasova, na zadovoljstvo vozača. Od milion Lexusovih vozila koji su stigli na evropske puteve, čak 45% bili su hibridi. Danas, hibridi preovlađuju u gami modela Lexusa, sa stalnim rastom prodaje – trenutno dostižući 96% od ukupne prodaje na zapadno-evropskim tržištima.
Lexus brižljivo prati sve promene koje se odnose na sklonosti i želje kupaca, razvijajući nove modele koji su u potpunosti u skladu s trendovima na tržištu. To je doprinelo rastu interesovanja za SUV / krosover modele, kojih je samo u Evropi prodao 550 hiljada.

Foto: Lexus

Aktuelnu gamu danas čine RX, model koji predstavlja automobil za tržišni segment luksuznih SUV vozila; praktični RX-L  sa sedam sedišta; NX srednje veličine; tu je i kompaktni UX, gradski krosover predstavljen 2019. godine, koji je vrlo brzo postao najprodavaniji model Lexusa u Evropi. U Rusiji i drugim državama Istoka, Lexus takođe plasira LX i snažne GX modele. Zbirno, ovi modeli čine danas više od 80% prodaje koju Lexus ostvaruje u Evropi.

Zadovoljstvo vozača se ne dovodi u pitanje što potvrđuju i brojni modeli sa oznakom Lexus “F” koji obuhvataju ručno rađen, eksluzivni automobil LFA  V10, kao i kupe RC F, koji se takmiči u  svetskom GT šampionatu. Duh ovih specijalnih modela direktno se odražava na standardne modele game, kao što su sportske verzije F SPORT.
Lexus nije samo luksuzan brend u automobilskom svetu, već podstiče i promoviše umetnički rad, podržavajući uzbudljiva dostignuća dizajnerskih talenata svojom međunarodnom nagradom Lexus Design Award, i pružajući svojim kupcima mogućnost da uživaju u tom zadivljujućem iskustvu.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Ko bi rekao, PSA profitabilniji od BMW-a i Mercedesa

Još uvek ima mnogo spremnih na omalovažavanje svega što dolazi iz PSA, ali ovaj ...

Trka Formule 1 u Kini definitivno odložena

Trka Formule 1 za veliku nagradu Kine definitivno je odložena zbog opasnosti od koronavirus, ...

Hyundai podržava kulturu

Kompanija Hyundai Srbija, ovlašćeni distributer Hyundai vozila za Srbiju i Crnu Goru, obnovila je ...

Muzika na struju iz Škode

Škoda ima velike planove u domenu električnih vozila, pa će u narednih par godina ...

Nissan sa novim e-4ORCE električnim pogonom

Na CES u Las Vegasu, Nissan je predstavio e-4ORCE, svoje rešenje električnog pogona na ...

Toyota našla rešenje za povećanje autonomije

Toyota će na salonu u Tokiju predstaviti putnički koncept pod imenom Fine-Comfort Ride, koji ...