fbpx

Lamborghini odlaže prelazak na struju

Lamborghini odlaže prelazak na struju a skepticizam po pitanju supersportskih električnih automobila raste

Lamborghini Lanzador

Lamborghini odlaže prelazak na struju a skepticizam po pitanju supersportskih električnih automobila raste. Lamborghini za sada odlaže da svoje sportske automobile učini potpuno električnim jer skepticizam oko ove pogonske tehnologije raste. Iako performanse neće biti problem sa elektro pogonom, neki emocionalni aspekti – kao što je zvuk Huracanovog V-10 motora – ne mogu se replicirati, rekao je generalni direktor Lamborghinija Stephan Winkelmann. Brend u vlasništvu Volkswagen grupe takođe ostaje otvoren za korišćenje e-goriva ako regulativa postane povoljnija.

Dmotion.rs preporučuje: Rimac (više) neće praviti električne hiperautomobile

Potpuno električni sportski superautomobili „nisu nešto što se do sada prodavalo i što će se do daljnjeg prodavati“, rekao je Winkelmann u intervjuu. „Prerano je i moramo da vidimo da li će se to dogoditi i kada. Napeto je vreme u premijum automobilskom sektoru, koji razmatra kako da se izbori sa regulatornim pritiskom da se smanje emisije jer se potražnja za električnim vozilima usporava, a vlade smanjuju subvencije za tehnologiju.

Dmotion preporučuje: Mercedes-Benz obustavio razvoj električnih platformi za velike automobile kao što su S-Klasa i E-Klasa

Mercedes-Benz je zaustavio razvoj odvojenih platformi za električne luksuzne limuzine kako bi uštedio novac i planira da prodaje automobile koji rade na benzin duže nego što se očekivalo. Lamborginijev rival Ferrari ipak ide dalje u naporima elektrifikacije i sledećeg meseca planira da otvori fabriku koja će proizvoditi hibridne i električne superautomobile u Maranelu u Italiji. Njegov prvi potpuno električni model bi trebalo da se pojavi sledeće godine.

Lamborghini Lanzador

BYD je pobedio oba na tržištu nakon što je u februaru predstavio električni sportski automobil vredan 1,68 miliona juana (232.452 dolara). Iangvang U9 će se u početku prodavati samo u Kini, gde je Lamborghinijevo prisustvo „ograničeno“, rekao je Winkelmann. Lamborghini je imao uspeha u prodaji plug-in hibrida, uključujući sportski automobil Revuelto, ali njegov prvi potpuno električni model — Lanzador crossover sa dvoja vrata — neće stići do 2028. Ipak, proizvođač automobila revidira svoj lanac snabdevanja i proizvodnju kako bi do 2030. godine proizvodio Lamborghinije sa 40 odsto manje emisije ugljen-dioksida nego trenutno, rekao je Winkelmann. Kada su u pitanju sintetička goriva, brend ima koristi od napora Porschea, još jednom proizvođaču luksuznih automobila u portfelju matične Volkvagen grupe, a koji uveliko radi na masovnoj proizvodnji sintetičkih goriva. E-goriva bi mogla da dođu u veći fokus za dve godine, kada će Evropska unija razmotriti svoj plan da efektivno zabrani prodaju novih automobila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem do 2035. godine. Winkelmann je rekao: „Možda postoji prilika ako se stvari promene“.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Evropski Lynk & Co SUV-ovi će se proizvoditi u Belgiji

Nova „mobility firma“, Lynk&Co, je otkrila da će sve svoje automobile namenjene za Evropu ...

Dakar reli se seli u Saudijsku Arabiju

Kao što se već moglo videti, Dakar reli je bio sve manje dobrodošao u ...

Formula 1 – odluka Volkswagena sledeće nedelje?

Formula 1 će, navodno, sledeće nedelje dobiti definitivnu informaciju o ulasku Porschea i Audija ...

Da li će C1, 108 i Aygo na struju?

Od 2014. druga generacija “trilinga” na istoj platformi se proizvodi u Češkoj. Da li ...

Bloodhound LSR se priprema za novi rekord

Nakon brojnih problema, bankrota i odustajanja, tim oko Bloodhound LSR projekta je na punom ...