fbpx

Alfa Romeo Giulia GTA Electric je brutalna

Malo ko je čuo za firmu Totem Automobili, ali za njihov električni Alfa Romeo Giulia GTA Electric treba da čuju svi

Ko je čuo za firmu Totem Automobili? Niko, ili retko ko, ali za ono što su napravili treba da čuju svi. Alfa Romeo Giulia GTA koja je izašla ispod njihovog “čekića” je brutalno impresivno vozilo. A čekić je, zapravo, malo korišćen.
Da bi se pretvorila u električno vozilo visokih performansi, Alfa Romeo Giulia GTA počinje kao regularni GTA iz 1965. sa specijalnom homologacijom. Međutim, od originala malo ostaje kroz 6.000 radnih časova koje Totem Automobili lociran u Veneciji, umesto u gondole, ulože u kompletan “rebilt” i “refit” Alfe GTA.
Električna Alfa Giulia GTA zadržava samo 10% originalne karoserije u koju se ugrađuje zaštitni kavez, kako bi se povećala torziona krutost. Umesto originalnih dvostrukih trouglastih ramena sa kojima oldtajmer stiže, ugrađuju se MacPherson opružne noge sa Bilstein Clubsport podesivim oprugama i amortizerima. Pozadi je multilink osovina koju nosi subšasija ujedno nosač elektromotora. Šta više, Totem Automobli planira da ponudi i opciono vazdušno ogibljenje. Ova Alfa Romeo Giulia GTA “stoji” na naplatcima od 17” dizajniranim u kući Totem, a “obuveni” su u Continental ContiSport Contact pneumatike. U točkovima je skriven i Brembo kočioni sistem.
Jedan elektromotor ima 523 KS i monumentalnih 940 Nm, pa nije ni čudo što ova brutalna Alfa do 100 km/h ubrzava za 3.4 sekunde, i dostiže maksimalnih 245 km/h. Za napajanje energijom zadužena je baterija kapaciteta 50.4 kWh, i prema navodima proizvođača obećava oko 360 kilometara vožnje, ali nije saopšteno prema kojoj metodi merenja. Iako je smo baretira teška 380 kilograma, uz mnogo olakšavanja i karbonskih delova koji čine praktično celu karoseriju, ova Giulia GTA ma masu od razumnih 1.550 kilograma.
Alfa Giulia GTA Electric na karoseriji, a pogotovo na podu vozila ipak ima dosta izmena u odnosu na originalnu, pre sveha kako bi se poboljšala aerodinamika, i generisao “dowforce” pri velikim brzinama.
U enterijeru Totem je analogne instrumente zamenio digitalnim, sa dva ekrana dijagonale 3.5”, a za razliku od originalne GTA iz 1965. ima elektropomične prozore i klima uređaj. Dodat je i zanimljiv spoljni audio sistem, koji ovom praktično nečujnom vozilu kroz sistem od nekoliko zvučnika donosi originalan zvuk motora i promena stepena prenosa nekadašnjeg modela.
Plan Totema je bio da Alfa Romeo GT Electric javno prikaže letos na Goodwood festival of speed, ali je plan zbog pandemije promenjen. Međutim, Totem Automobili planira da proizvede 20 komada i već je otvoren za porudžbine do tog broja primeraka. Samo, svako ko poželi ovakvu Alfu Giuliu GTA Electric prvo će morati da uplati 430.000 evra na račun Totema, ili da ode do Maranella i kupi Ferrari, koji neće biti ovako egzotičan i redak, ali će sigurno biti jeftiniji.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Predstavljen Mercedes-Benz CLA

Mercedes-Benz je u Las Vegasu predstavio novi CLA, i potvrdio da ne odustaje od ...

Skorašnji požari naterali Teslu da updatuje softver za baterije

Tesla je najavio update softvera za bateriju nakon što su skorašnji požari uništili tri ...

Mercedes razmatra X-klasu sa V8 motorom, ali…

Najsnažniju Mercedes Benz X-klasu koju trenutno možete kupiti pokreće V6 dizel sa 255 KS, ...

OMR Grupa jača za zastupništva tri velika brenda

OMR Grupa jača za novu kompaniju i zastupništva tri velika brenda u auto-industriji OMR ...

Mazda je predstavila CX90 svoj najveći SUV

Mazda je predstavila CX90 svoj najveći SUV koji kao osnovu ima platformu sa zadnjim ...

Korak po korak do Indy 500

Prve vožnje u okviru treninga za 500 milja Indianapolisa teku prema očekivanjima, barem kako ...