Porsche Boxster nije nikada bio ni najjači ni najbrži Porsche, ali je uvek bio i ostao zabavan za vožnju
Porsche nikada nije odustajao od kupaca koji nemaju ili ne žele da izbroje šestocifrenu sumu za svoj “Porš”, pa je polovinom devedesetih godina prošlog veka lansirao Boxster, mali kabriolet sa tradiconalnim bokser motorom, ali malo manjim od 2.5 litara sa 205 KS smeštenim u sredinu. Rezultat se pokazao odličnim, a pogotovo po pitanju vozne dinamike, koja je bla i ostala vanserijska zbog odličnog odnosa mase i snage ali i balansa vozila. A to je bilo pre tačno 25 godina, 1996. i ko bi rekao da je već prošlo četvrt veka. Naravno, i motor i snaga su rasli, stigao je i Cayman kupe verzija sa tvrdim krovom, ali prvi je ostao prvi.
Tek da se prigodno obeleži jubilarni 25 rođendan, Porsche će kupcima ponuditi Boxster 25 koji je kozmetički “doteran” u stilu modela predstavljenog 1996. na salonu u Detroitu, i to u limitiranoj seriji od 1250 komada.
Kažemo “doteran”, obzirom da je Boxster 25 amo kozmetički doteran, ali u brojnim detaljima, od otvora ventilacije, preko stila obrade kože, pa sve do eloksiranog aluminijuma, uključujući i poklopac rezervoara goriva. Do kupaca će stići u izboru od samo tri boje – srebrnoj, crnoj i perla beloj. Jedina opcija je crveni platneni krov i crveni kožni interijer koji mogu biti zamenjeni crnom kombinacijom.
Istorija je tu da se poštuje, ali, je Boxster 25 tehnološki u skladu sa današnjicom, a pogotovo njegov pogon. Svi Boxster 25 su zapravo Boxster GTS 4.0 sa 400 KS, a prijenos se može birati između manuelnog šestostepenog i DCT-a, dok je Porsche Active Suspension Management, i vektorisanje obrtnog momenta deo standardne opreme.
Knjiga porudžbina je otvorena, a cena je petocifrena, doduše jedva – oko 95.000 evra.
Show Comments