fbpx

Ferrari ušao i u modu kao proizvođač

Ne samo da je na podijumu svake trke Formule 1 i ne samo da je promenio šefa, nego je Ferrari zvanično ušao i u modu

Foto: info@imaxtree.com

Ferrari je konačno na svakom pobedničkom postolju svake trke Formule 1, kao što je bio u vreme vladavine Michaela Schumachera. Doduše ne zato što ima vanserijski bolid ili vozača, nego zbog Ferrari penušavog vina koje se pije uz svako proglašenje pobednika. Nedavno, Ferrari je (poprilično iznenada) promenio i prvog čoveka, kada se dosadašnji CEO Louis Carey Camilleri povukao iz privatnih razloga.
Na CEO poziciju Ferrari je postavio Benedetta Vigna, čoveka koji je na najvažnije mesto proizvođača supersportskih automobila došao bez mnogo znanja i iskustva sa automobilima, ali sa ogromnim iskustvom iz tehnoloških kompanija.

info@imaxtree.com

A Ferrari je još nešto uradio, mada ne deluje da je novo iako definitivno jeste – predstavio je svoju prvu modnu kolekciju, i to u svojoj fabrici u Marenellu. Da ne bude zabune, robna marka i zaštitni znak Ferrari se godinama pojavljuje na konfekciji, sportskoj obući, nočarima, kožnoj galanteriji i drugim artiklima, ali se do sada uvek radilo o tuđim proizvodima. U Maranellu su odlučili da je došlo vreme za sopstvenu kreaciju proizvodnju.
Prvu kolekciju dizajnirao je Rocco Iannone, koji je radio za kuće Dolce & Gabbana i Giorgio Armani, a od 2019. u Ferrariju je nadgledao pomenute licencirane artikle. Ipak, sada je došao u jedinstvenu priliku da uradi kompletnu kolekciju koja ima oko 50 elementa, od čega je čak 80% unisex, što znači i za njega i za nju. Pored toga Iannone će biti šef Ferrarijevog odeljenja za konfekciju, od kojega se očekuje da u narednih 10 godina donosi 10% ukupnog profita marke, uz prepolovljeno pojavljivanje imena i znaka Ferrari na tuđim proizvodima.

info@imaxtree.com

Radi ilustracije, u predstavljenoj kolekciji obična majica košta oko 200 evra, a kaput oko 3.000 evra. Prvi komentari stručne javnosti na kolekciju su pozitivni, a mnogo predviđaju uspešan ulazak na novi teren, „tipujući“ da bi marka svojim modnim delom mogla privući populaciju ljubitelja Ferrarija koja uopšte nije zainteresovana sa sportske automobile i auto trke, a pogotovo uz procenu da će električni automobili i autonomna transportna sredstva vrlo brzo iznjedriti jednu potpuno novu populaciju specifičnog modnog ukusa.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Formula 1 pokazala bolid za 2021.

Iako se još uvek lome koplja po pitanju mnogo toga u Formuli 1, možemo ...

Volkswagenu je najveći konkurent…

Ajde što će nam drumovima krstariti bešumni automobili na struju, ali što ovaj trend ...

Ecclestone – rešite se smešnih motora u Formuli 1

Bivši veliki šef Formule 1 Bernie Ecclestone više nema nikakvog uticaja, ali se njegovi ...

Ford neće koristiti GM-ov menjač, tvrdi da je neefikasan

U aprilu 2013., GM i Ford su potpisali ugovor o ugradnji automatskih menjača koje ...

Proizvođači automobila traže alternative za Ženevu

Proizvođači automobila traže alternative za Ženevu, iako se sve više čuju mišljenja da su ...

Volkswagen se potpuno povlači iz auto sporta

Samo što je objavljeno da se Audi vraća na Dakar i Leman, Volkswagen Grupa ...