Cupra je proslavila četvrtu godišnjicu, predstavila dva nova modela u jedinstvenom segmentu i Metahype platformu
Cupra kao sportska marka nikada ne prestaje da podiže svoja emocionalna iskustva na viši nivo, a na svoju četvrtu godišnjicu kao samostalana marka, ovaj brend je predstavio ambicioznu viziju za sledeću godinu – CUPRA X 2. Na posebnom onlajn događaju čelnici CUPRA-e su najavili dva nova modela i predstavili potpuno novi prostor za emocionalna iskustva lansiranjem Metahype-a, nove platforme u metaverzumu.
CUPRA X 2: Ambiciozna vizija za 2022. godinu
„Naša četvrta godišnjica ima poseban značaj. Planovi koje imamo za 2022. godinu uključuju nameru da se udvostruči prodaja, promet i naša prodajna mreža. Zbog toga našu ambiciju nazivamo CUPRA X 2“, rekao je Wayne Griffiths, direktor CUPRA-e. „Pre četiri godine mnogi su sumnjali u nas, ali mi nikada nismo sumnjali u sebe. Ove godine ćemo još jednom dokazati da ništa ne može zaustaviti naš nezaustavljivi razvoj.”
Griffiths je takođe otkrio da će CUPRA lansirati dva nova modela, udvostručavajući svoj postojeći portfolio. Prošle godine je najavljeno da će CUPRA Tavascan, drugo 100% električno vozilo, nakon modela CUPRA Born, doći na tržište 2024. godine, a potom, 2025. Godine, i električno vozilo inspirisano UrbanRebel-om.
CEO Cupre Wayne Griffiths kaže da će novi modeli …“Biti u segmentima koji rastu, zato što marka mora da raste, a to u većini slučajeva znači u crossover segmentu. Ali, nemojte buduće modele Cupra smeštati u klasične segmente, biće mešavina, nešto drugačije i jednstveno. Neće biti klasičan SUV, kupe ili limuzina”. Prvi čovek marke Cupra pojasnio da postoje brojne mogućnosti kroz forme karoserije kao što su shooting brake, sportback i druge, kroz koje se može doć do jednstvenih modela.
Metahype platforma: Podizanje CUPRA emocionalnih iskustava na viši nivo
Ova platforma je razvijena u saradnji sa VISYON-om i delom Mediapro grupe. Počevši od brendova iz sveta muzike i zabave, kao što su Primavera Sound i UBEAT, CUPRA će se udružiti sa partnerima iz više oblasti kako bi inspirisala novu generaciju. U razgovoru sa poznatom predstavnicom Metaverse-a Cathy Hackl, Grifits je otkrio da će pojedini brendovi i umetnici moći da prikažu svoje umetničke materijale i proizvode unutar Metahype-a.
Show Comments