fbpx

Predstavljen je Mercedes‑Benz T‑Klase

Mercedes Benz T-Klasom proširuje svoj portfolio modela za porodice i ljubitelje aktivnog odmora

Prostor za celu porodicu – sa do tri dečija sedišta na zadnjoj klupi. Dosta utovarnog prostora za ljubitelje slobodnog vremena i sporta. Klizna vrata omogućavaju brz ulazak i izlazak iz vozila i fleksibilne opcije utovara. Savremeni dizajn, širok spektar sigurnosne opreme i raznovrsna povezanost – „Život postaje veliki“. Sa novom T-Klasom, Mercedes-Benz donosi udobnost u segment privatnih malih kombi vozila, a istovremeno nudi put ulaska u svet brenda sa zvezdom svima onima kojima je potrebno mnogo prostora. Ovaj potpuno novi model kombinuje multifunkcionalnost i prostranost sa vrhunskim nivoom opreme: bilo da je u pitanju standardni MBUX infotejnment sistem i električna parkirna kočnica, opcioni 17-inčni točkovi od lake legure, KEYLESS-GO ili ambijentalno osvetljenje, ili čak ARTICO presvlake od veštačke kože/MICROCUT sedišta, nova T-Klasa se može pohvaliti raznovrsnim spektrom opreme u svom segmentu. Sveobuhvatan asortiman standardne bezbednosne opreme, uključujući sedam vazdušnih jastuka i brojne sisteme za pomoć u vožnji, čini ga najsavremenijim, pouzdanim saputnikom za porodice i ljubitelje aktivnog odmora.
Segment privatnih malih kombi vozila značajno je porastao u poslednjih nekoliko godina. T-Klasa je razvijena posebno za porodice i ljubitelje slobodnog vremena kojima je potrebno puno prostora za svakodnevni život, kao i za vikend putovanja ili sportske aktivnosti, ali koji takođe daju veliku pažnju na udobnost i stil.

Elegantno upakovana multifunkcionalnost
Mali kombi kombinuje kompaktne spoljašnje dimenzije sa prostranošću. T-Klasa sa pet sedišta je duga 4498 milimetara, široka 1859 milimetara i visoka 1811 milimetara. Uslediće varijanta sa dugim međuosovinskim rastojanjem i sa sedam sedišta.
Dodatne prednosti T-Klase koje čine svakodnevni život porodicama i ljubiteljima aktivnog odmora lakšim i udobnijim: nizak prag za utovar od samo 561 milimetar olakšava utovar teških predmeta. Klizna vrata koja se širom otvaraju sa obe strane vozila omogućavaju udoban pristup zadnjem putničkom prostoru. Ovo omogućava deci da brzo i bezbedno uđu i izađu iz vozila u uskim ulicama i na parking mestima. Takođe omogućava utovar sa tri strane, uključujući i vrata prtljažnika. Klizna vrata pružaju otvor širine 614 milimetara i visine 1059 milimetara. Klupa zadnjih sedišta se standardno preklapa da bi se stvorio praktično ravan prostor za utovar sa podom prtljažnika. Ovo omogućava da se unutrašnjost vozila po potrebi prilagodi specifičnim zahtevima dana. Prtljažni prostor standardno ima vrata prtljažnika sa grejanim zadnjim staklom. Dvodelna zadnja vrata su dostupna kao alternativa. Oba dela vrata mogu da se zaključaju u položaju od 90 stepeni i mogu se okretati u stranu pod uglom do 180 stepeni.
Nova privlačnost u segmentu malih kombi vozila
Što se unutrašnjosti tiče, Mercedes Benz uvodi potpuno novu privlačnost u segment malih kombi vozila. To je u rangu sa uspešnom porodicom kompaktnih automobila. Čak i standardna specifikacija opreme uključuje sledeće: MBUX infotejnment sistem sa 7-inčnim ekranom osetljivim na dodir i integracijom pametnog telefona, multifunkcionalni volan sa tasterima za kontrolu dodirom, klima uređaj, KEYLESS Start, instrument tablu sa displejom u boji od 5,5 inča, vozačevo sedište podesivo po visini, zatvoren pretinac, poklopac prtljažnika i džepovi na naslonima prednjih sedišta. Pored toga, tu je i LED unutrašnje osvetljenje i, u zavisnosti od specifikacije opreme, ambijentalno osvetljenje sa do osam boja (Style i Progressive Line).
Izbor materijala takođe odražava premium karakter. Centralni naslon za ruke je standardno presvučen ARTICO crnom veštačkom kožom. Za naslone za ruke i središnje panele vrata, T-Klasa je usvojila savremeni fino strukturirani NEOTEX iz Mercedes-EQ potpuno električnih modela. Kombinuje izgled nubuk kože sa visokotehnološkim neoprenom. Svi modeli imaju crni ukrasni element visokog sjaja na instrument tabli. Unutrašnjost i prtljažnik su pokriveni tepihom. Dostupne su dve linije opreme koje dodatno poboljšavaju privlačnost visokog kvaliteta.
“Style” and “Progressive” linije opreme za individualni pečat
Style linija opreme se fokusira na prefinjen stil sa dinamičnim detaljima. Karakteristike ekskluzivnosti uključuju standardne presvlake sedišta od crne veštačke kože ARTICO/mikrovlakana MICROCUT sa duplim gornjim šavovima i crne ukrasne elemente visokog sjaja na vratima i centralnoj konzoli. Kao opcija, ovi ukrasni elementi su dostupni u mat „limonite” žutoj, a presvlake sedišta u crnoj veštačkoj koži ARTICO sa belim kontrastnim šavovima. Centralni paneli prednjih i zadnjih vrata presvučeni su savremenom NEOTEX imitacijom kože. Dodatni detalji su hromirani detalji na otvorima za vazduh, zvučnicima i kvakama na vratima. Vozačevo sedište ima lumbalni oslonac, a sedište suvozača je takođe podesivo po visini.
Praktični stolovi na sklapanje postavljeni su na poleđini naslona prednjih sedišta. Predmeti kao što su pametni telefoni, tableti ili dečije igračke mogu se zgodno postaviti ovde. Spoljašnje karakteristike Style linije opreme T-Klase uključuju 16-inčne točkove sa dizajnom sa 5 krakova i tamno zatamnjene prozore za zadnja i vrata prtljažnika.
Progressive linija opreme stavlja još veći naglasak na eleganciju i luksuznu opremu. Jedan nepogrešiv element je vrhunska NEOTEX obloga sa kontrastnim gornjim šavovima na gornjem delu instrument table. Sedišta od crne veštačke kože ARTICO sa belim šavovima i ukrasnim elementima u mat srebrnoj boji na centralnoj konzoli i vratima dodatno naglašavaju karakter visokog kvaliteta vozila. Klizna vrata imaju električne prozore. Eksterijer se odlikuje hromiranom ukrasnom trakom na vratima prtljažnika, 16-inčnim točkovima od lake legure sa 10 krakova i LED farovima visokih performansi.

Intuitivan MBUX ekran i koncept rada kao i digitalne Mercedes me usluge
T-Klasa je standardno opremljena MBUX (Mercedes‑Benz User Experience) infotejnment sistemom. Među njegovim prednostima su softver za samostalno učenje, ekran visoke rezolucije, integracija pametnog telefona sa Apple Car Play i Android Auto, Bluetooth hands-free sistem i digitalni radio (DAB i DAB+). Podjednako pionirski je intuitivni koncept rada preko 7-inčnog ekrana osetljivog na dodir, tastera za kontrolu dodirom na volanu ili – u kombinaciji sa opcionim paketom za navigaciju – preko „Hej, Mercedes“ glasovnog asistenta.

Što se tiče bezbednosnih karakteristika, nova T-Klasa takođe ima mnogo toga da ponudi. Brojni sistemi pomoći u vožnji dolaze kao standard uz sistem upozorenja o gubitku pritiska u gumama i Mercedes-Benz sistem za hitne pozive. To uključuje pomoć pri kretanju uzbrdo, pomoć pri bočnom vetru, ATTENTION ASSIST, sistem upozorenja na umor, Active Brake Assist (aktivnu pomoć pri kočenju) sa funkcijom unakrsnog saobraćaja, Active Lane Keeping Assist, Blind Spot Assist (pomoć za mrtvi ugao) i Speed Limit Assist (pomoć pri ograničenju brzine). Paket pomoći pri vožnji (Driving Assistance Package) dostupan je kao opcija i dodatno uključuje Active Distance Assist DISTRONIC (takođe dostupan kao pojedinačna opcija) i Active Steering Assist. Za dodatnu pogodnost i bezbednost pri ulasku i izlasku sa parking mesta, tu je opcioni aktivni sistem pomoći pri parkiranju sa PARKTRONIC-om i kamerom za vožnju unazad. U kombinaciji sa opcionom spojnicom za prikolicu, T-Klasa takođe ima pomoć pri stabilnosti prikolice. Visokom nivou aktivne bezbednosti doprinose i opciona LED prednja svetla visokih performansi (standardna za progresivnu liniju). Povećavaju bezbednost noću zbog svog širokog snopa i svetlosti boje slične dnevnoj. Takođe koriste manje energije.

Standardno je ugrađeno ukupno sedam vazdušnih jastuka za zaštitu putnika u vozilu. U slučaju jakog bočnog sudara, središnji vazdušni jastuk se, na primer, aktivira između sedišta vozača i sedišta suvozača i na taj način služi za smanjenje rizika da dva putnika dođu u kontakt jedan sa drugim.
Kada je u pitanju bezbednost, svaki mali detalj je dobro osmišljen: iSize standardni pričvršćivači dečjih sedišta sa ISOFIX ankerima i TopTether su postavljeni na spoljnim zadnjim sedištima kao i na sedištu suvozača. Iz bezbednosnih razloga, ugrađeno je automatsko prepoznavanje dečijeg sedišta kako bi se osiguralo da se vazdušni jastuk suvozača deaktivira kada je vaš mini kopilot u vozilu. Podloga integrisana u površinu sedišta detektuje raspodelu težine na sedištu kako bi utvrdila da li je postavljeno dečije sedište. Za smeštaj četvrtog deteta, pomoćno sedište se može postaviti na centralno sedište zadnje klupe. Kao dodatna zaštita za mališane, klizna vrata i opcioni električni prozori u zadnjem delu su opremljeni sigurnosnim bravama za decu.
Moderni motori sa velikim obrtnim momentom i niskom potrošnjom
Prilikom lansiranja na tržište, biće na raspolaganju jedan dizel i jedan benzinski motor, od kojih će svaki biti ponuđen sa dve snage. Četvorocilindarski motori su poznati po velikoj vučnoj snazi, čak i u niskom opsegu obrtaja, i po optimizovanoj potrošnji. Za još bolje ubrzanje, na primer pri preticanju, dizel model od 85 kW ima funkciju nadjačavanja i obrtnog momenta. Nakratko se može dostići do 89 kW snage i 295 Nm obrtnog momenta. Svi motori su kombinovani sa ECO start/stop funkcijom. Pored šestostepenog manuelnog menjača, dva dizel modela i snažniji od dva benzinska modela dostupni su i sa sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom (DCT).

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Red Bull – od očaja do pobede

Velika nagrada Kine, trka iz dva poluvremena i pobeda onome ko je skoro ispao ...

Australijska policija uvodi Kia Stingere umesto Commodora i Falcona

Vozači koji ne poštuju ograničenja brzine u Kvinslendu u Australiji će sada morati da ...

Izbor za Automobil godine 2020. u Srbiji u punom jeku

Žiriranje za Automobil godine 2020 u Srbiji je u punom jeku, a proteklog vikenda ...

Peugeot predstavio osveženi 3008

Od 2016. Peugeot je prodao preko 800.000 komada svog modela 3008 koji je stigao ...

Seat Arona – DSG menjač menja mnogo toga

Seat Arona zapravo je prvi crossover koji je VW grupa postavila na MQB-A0 platformu. ...

Toyota pripremila RAV4 Hybrid Black Edition

Kao što mu ime jasno govori, novi RAV4 Hybrid Black Edition ima moćan jednobojni ...