fbpx

Novi Volkswagen Tiguan stiže na proleće

Novi Volkswagen Tiguan stiže na proleće na mesto odlazećeg modela koji je svoje mesto uspešno zauzimao sedam godina

Novi Volkswagen Tiguan stiže na proleće, a na mesto odlazećeg modela koji je svoje mesto uspešno zauzimao sedam godina. Novi VW Tiguan ne samo da će izgledati drugačije nego će i tehnološki biti značajno napredniji od svog prethodnika, kada u prodaju krene u prvom kvartlu 2024. godine.
Iako Volkswagen još uvek skriva definitivan izgled novog Tiguana, objavljeno je nekoliko zvaničnih fotografija, još uvek zamaskiranog kompaktnog crossovera iz Wolfsburga. Iako je karoserija “zakamuflirana” evidentno je da će novi VW Tigiuan biti znatno manje “uglast” od odlazećeg modela. Nije problem zaključiti da će se dizajn naslanjati na stil koji je uveden ID porodicom, a pre svega modelom ID.4. Volkswagen Tiguan nove, treće generacije biće postavljen na MQB Evo platformu, unapređeni donji postroj aktuelne generacije Tiguana.
Poneki detalj Wolfsburg otkriva uz najavne, tizer fotografije. Novi VW Tiguan biće duži za 32 milimetra, čime će stići na dužinu od 4.551 mm. Visina će biti povećana za simboličnih 5 mm, a širina vozila od 1.939 mm i međuosovinski razmak od 2.681 mm će ostati identični. Za sada, Volkswan ostaje tajanstven o eventualnoj Tiguan Allspace verziji sa sedam sedišta, tim pre što se spominje mogućnost da se umesto modela Tiguan Allspace pojavi potpuno zaseban model sa sopstvenim imenom Tayron. Volkswagen i Kini već ima model pod imenom Tayron, ali bi se verzija za evropsko tržište proizvodila u Nemačkoj, a model bio pandan modelu Škoa Kodiaq.
Volkswagen najavljuje da će novi Tigan biti funkcionalniji i praktičniji, uključujući i prtljažnik zapremine 648 litara, što je za 33 litre više nego do sada. Vozač i suvozač će na prednjim sedištima imati više mesta na raspolaganju po visini, isto kai i putnici na zadnjoj klupi. U najvišem paketu opreme VW Tiguan će se moći kupiti sa elektropomičnim sedištima sa masažom i ventilacijom, koja će moći biti programirana da automatski aktiviraju grejanje ili ventilaciju u odnosu na spoljnu temperaturu.
Nakon nedavno osveženog većeg VW Touarega, Tiguan je na redu da dobije novu generaciju HD matrix LED svetala. Novi farovi mogu da u režimu dugih svetala osvetle i do 500 metara ispred vozila, a sastoje se od 19.200 mikro LED-ova, kojima se individualno upravlja u zavisnosti od uslova vožnje. Pozadi, VW Tiguan dobija i LED traku širinom celih vrata prtlajžnika, što je praktično postalo “must have” u autoindustriji.
Volkswagen nije objavio fotografije enterijera novog Tiguana, ali je objavljeno da će niži paketi opreme imati ekran infotejmenta dijagonale od 12.3”, dok će viši paketi imati još veći, dijagonale od 15”, koji neće biti integrisan u armaturu, nego postavljen u tablet stilu. Digitalna instrument tabla će koristiti ekran dijagonale od 10.25” iu novu generaciju HUD-a
Za sada, Volkswagen je vrlo tajnovit po pitanju pogonskih opcija za novi Tiguan, ali potvrđuje da će treća generacija popularnog crossovera biti ponuđena kupcima sa benzinskim, dizel i plug-in pogonskim verzijama. U kojim snagama tek ćemo saznati, ali se već sada najavljuje da će plkug-in verzije imati od 200 do 270 KS i mogućnost vožnje na struju čak do 150 kilometara. Ehybrid verzije imaće opciju brzog punjenja na AC punjačima, i po prvi put DC punjenje kao standardno.
Novi Volkswagtgen Tiguan će kao i do sada imati opcije sa prednjim i 4Motion pogonom i opcioni, unapređeni Dynamic Chassis Control. DCC Pro sistem podrazumeva amortireze sa dvostrukim ventilima koji se brže prilagođavaju podlozi i omogućavaju udobniju vožnju.
Prodaja novog Volkswagen Tiguzana počeće početkom sledeće godine, a obzirom da VW planira da do 2033. potpuno prestane sa proizvodnjom vozila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, po svemu sudeći treća generacija modela Tiguan biće i poslednja sa SUS motorima, barem za tržište Evrope.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Šef dizajna Dacie Mesonero-Romanos napustio kompaniju

Šef dizajna marke Dacia Alejandro Mesonero-Romanos napustio je kompaniju nakon manje od godinu dana ...

Formula 1 – Jessica Hawkins testirala AMR21

Formula 1 – Jessica Hawkins testirala AMR21 čime je postala prva žena u bolidu ...

Brabus + Sunseeker = Smart Ultimate 125

Kada se ujedine proizvođač jahti Sunseeker i tjuner Brabus, može da ispadne smo jedno: ...

Volkswagen ulaže 2 milijarde u novi pogon za Trinity

Volkswagen uz dve milijarde evra u Wolfsburgu priprema potpuno novi pogon za svoju novu ...

Novi Kia Sorento će se sam parkirati

Kia je objavila da će novi Sorento, koji u Evropu dolazi na jesen, biti ...

Tesla proširuje svoj pogon pored Berlina

Tesla proširuje svoj pogon pored Berlina koji će postati najveći pogon za proizvodnju automobila ...