Peugeot 208 i E-208 su osveženi i spremni za salone sa osveženim likom i novim tehnologijama
Peugeot 208 i E-208 su osveženi i spremni za salone sa osveženim likom i novim tehnologijama, a konačno je na 208 stigao i novi Peugeot amblem. Peugeot 208 je model koji se može pohvaliti da je pobedio VW Golf, dugogodišnjeg vlada lestvica najprodavanijeg u Evropi i postao najprodavanije vozilo 2022. godine na starom kontinenetu, a svakako i na domaćem tržištu u Francuskoj.
Za bi zadržao ovakav trend, Stellantis je odlučio za 2024. godinu ozbiljno „utegne“ Peugeot 208 kako verziju sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem tako i električni E208.
Na Peugeot 208 konačno je stigao novi bedž lava, ali značajniji su prepoznatljivi trostruki „očnjaci“, koji dominiraju bokovima odbojnika, što se uklapa u nedavno predstavljeni, osveženi 2008. U višim paketima opreme kao što je GT Line podrazumevaju se i LED farovi, a i gril hladnjaka je dobio drugačiju teksturu i elemente koji su u boji karoserije.
Zapravo, novi imidž koji vidimo na 208 prvi put je predstavljen na trkačkom 9X8 iz WEC serije, da bi po tom debitovao na osveženom 508. Za Peugeot 208 koji će se pojaviti kao model za 2024. godinu novina su i dvobojni naplatci novog dizajna.
Enterijer nije previše menjan, što i nije bilo neophodno obzirom da je i-Cockpit u 208 još uvek vrlo svež i moderan, pogotovo u poređenju sa konkurencijom u klasi. Ipak, u evoluciji Peugeota 208 za 2024. godinu, standarni postaje ekran osetljiv na dodir dijagonale od 10“, isto kao i digitalna instrument tabla istih dimentija koja u GT Line opremi ima i 3D efekat grafike.
Za osnovni Active paket opreme ipak su još uvek rezervisani analogni instrumenti sa 3.5“ ekranom putnog računara u sredini. Među novinama je novo ambijentalno osvetljenje kabine, kao i izmenjena ručica menjača u verzijama sa šestostepenim manuelnim menjačem.
Peugeot 208 u Allure i GT opremi dobili su tri USB-C konektora (dva napred i jedan pozadi), a u verzijama koje imaju bežični punjač, snaga je sa 5W povećana na 15W. Pored toga, u osveženi 208 ugrađuvaće se kamera za vožnju unazad veće rezolucije.
Po pitanju motora, 1.2 litarski trocilindraš u osnovnoj verziji ima 75 KS i petostepeni manuelni menjač, dok sledeća verzija sa 100 KS ima šestostepeni. Ukoliko se odluči za verzije sa blagim hibridom sa 100 ili 125 KS moćiće se birati između šestostepenog manuelnog ili šestostepenog DCT menjača.
Potpuno električni Peugeot E-208 sada ima 156 KS i bateriju kapaciteta od 51 kWh, što mu donosi autonomiju do 400 kolometara u kombinovanom WLTP ciklusu. Peugeot E-208 podržava brze punjače do 100 kW, na kojima se za 25 minuta puni od 20 do 80%. Prodaja osveženog Peugeota 208 počinje u novembru ove godine, a od 2019. godine kada je predstavljena aktuelna generacija, prodat je u skoro milion komada.
Show Comments