fbpx

Naslednik Bugatti Chirona biće spreman 2024. godine

Naslednik Bugatti Chirona biće spreman 2024. godine i luksuznu sportsku marku uvešće u novu eru, bez W16 motora

Naslednik Bugatti Chirona biće spreman 2024. godine i luksuznu sportsku marku uvešće u novu, hibridnu eru, najverovatnije bez W16 motora sa četiri turbokompresora. Do sada se spekulisalo da je naslednik Chirona uveliko u pripremi u Bugattiju, ali sada su od strane same fabrike stigle zvaničnme informacije.

Foto: Bugatti media

Novi hipersportista, čije ime još uvek ne znamo, označiće kraj još jedne ere kada se bude pojavio pred javnošću. Biće poslednji rad i ispraćaj u penziju Achim Anscheidt, koji je od 2004, znači čitavih 20 godina, bio šerf dizajna francuske marke koja je u nemačkom vlasništvu.
Bugatti je danas u svom zvaničnom saopštenju obajvio da se Anscheidt povlači, dizajner pod čijim nadzorom su se rodile specijalne verzije Veyrona, kao što su Super Sport, Grand Sport Vitesse i Hermes i drugi. Anscheidtovo delo su i i Bugattijevi koncepti koji nisu ušli u serijsku proizvodnju kao što je Galibier, hipersportista sa četvora vrata.

Foto: Bugatti

A Anscheidtovo delo je i Chiron i njegove projne iteracije Centodieci, Bolide, Divo, Mistral i naravno La Voiture Noire. Sve pobrojano, više je nego dovoljno za jednu uspešnu karijeru dizajnera u automobilskoj industriji, koja će se završiti na najbolji mogući način – naslednikom Chirona.
Prema zvaničnoj informaciji od strane Bugattija, novi model je u razvoju već poslednje dve godine, i zvanično će biti otkriven 2024. godine. Pored toga Bugatti je potvrdio ono što se nagađalo. Novi Bugatti će imati hibridni pogon, ali tek ostaje da se vidi da li će hibridna pogonska grupa sadržavati i legendarni 8.0 quad-turbo W16. U svakom slučaju, obzirom da je Bugatti udružen sa Rimac Automobili u jednu kompaniju, činjenica je da tim iz Svete Nedelje pored Zagreba zna kako da izvuče mnoštvo električnih “konja”. Naslednika Bugatti Chirona, iako će biti predstavlejn tokom sledeće godine, u serijsku proizvodnju ući će 2026. godine, ako sve bude teklo po planu.
Na mesto Anscheidt dolazi Frank Heyl, koji će avanzovati sa pozicije zamenika šefa dizajna u Bugattiju. Heyl takođe ima zavidan staž u francuskoj kompaniji u koju je stigao 2008. godine i radio na modelima Veyron Super Sport, Chiron i Divo, ali i modelu Vision Gran Turismo.
“Veyron, Chiron i budući novi model dele jednu zajedniku osobinu. Oni nisu trkački automobili za drum, oni su vrh razvoja Grand Tourisme klase, intrigantna mešavina između legendarnih Bugatti modela Type 35, Type 41 Royale i elegancije Type 57 SC Atlantic” kaže Anscheidt. Iako se formalno povlači sa svoje pozicije, Anscheidt će ostati povezan sa Bugatti-Rimac kompanijom, i to kao savetnik Mate Rimca, koji je CEO kompanije Bugatti-Rimac.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Zbog čega su karbon keramičke kočnice toliko skupe?

Poznato je da karbon keramičke kočnice pružaju mnogo bolje performanse od običnih livenih, ali ...

Formula 1 – Binotto u Aston Martinu?

Formula 1 – Binotto u Aston Martinu mogućnost je nakon što je bivši šef ...

WRC – u Švedskoj pobeda za Rovanperu i Toyotu

WRC je dobio porodicu pobednika – nakon oca i Kale Rovanpera je pobedio na ...

Predstavljena nova Honda CR-V – hibrid umesto dizela

Nova Honda CR-V, koja je upravo predstavljena evropskoj publici u Ženevi, će po prvi ...

Hyundai Motor grupa navodno namerava da preuzme FCA

Prema izveštaju Asia Times-a, CEO Hyundai grupe, Chung Mong-Koo, pažljivo prati akcije FCA na ...