fbpx

Toyota FT-Se najavljuje električnog sportistu

Toyota FT-Se najavljuje električnog sportistu u bliskoj budućnosti najvećeg proizvođača automobila na planeti

Toyota FT-Se

Toyota FT-Se najavljuje sportistu u bliskoj budućnosti najvećeg proizvođača automobila na planeti? Za sada ostavljamo znak pitanja, a više će se saznati 25. oktobra na Salonu mobilnosti u Tokiju. Najpreciznije, Toyota za sada “izaziva” fotografijom sportskog modela koji nije niti budući GT86, a još manje eventualno nova generacija Supre.
Sportski kupe sa elektro pogonom nosi ime Toyota FT-Se, a objašnjenje kompanije o poreklu imena je jednostavno. “FT” se odnosi na Future Toyota, odnosno Buduća Toyota. “Se” bi se sasvim logično moglo odnositi na Sportski i Električni. Podsećanja radi, Toyota je 2014. godine prikazala “FT-1” model, za koji se kasnije, 2020. godine ispostavilo da se radi o Supri.
Ipak ono što je upadljivo na trenutno dostupnoj fotografiji je činjenica da (berem pozadi) nema obeležja Toyota, nego je model brendiran u GR (Gazoo Racing). A da se radi o ambiucioznom projektu najavljuje i poluvolan koji se nazire kroz bočni prozor Toyote FT-Se, evidentno koncepta za sada.

Toyota FT-Se

U svakom slučaju, Toyota FT-Se izaziva interes. Pored činjenice da ima elektro pogon i potpuno novi stil dizajna karoserije, naslućuje se i potpuno novi enterijer u odnosu na dva trenutno posojeća sportska modela u ponudi Toyote. Digitalna instrument tabla je iznad upravljača, a vidljivi su i višenamenski ekran, ali i još jedan, treći ekran sa leve strane upravljača. Pored toga, za sada su neviljivi, ali prema informaciji Toyote postoje i posebni štitnici za kolena koji će štititi vozača bri visokim bočnim ubrzanjima pri vožnji u krivinama.
Da li ćemo 25. oktobra dobiti odgovor o sudbini koncepta Toyota FT-Se u smislu eventualne serijske proivodnje za sada je tajna, isto kao što je tajna da li japanska marka planira radnog, električnog supersportistu u svojoj ponudi. Poztoji zvanična i javna najava od strane Akia Toyode, Predsednika Toyote da je iveno oživljavanje legendarnog modela Celica. Pored toga, spekulacije kažu da ni model MR2 neće “izumreti”.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Čelik umesto karbona za BMW M

Od novembra 2017. pa nadalje, BMW će u svoje M modele ugrađivati čelična kardanska ...

BMW seli proizvodnju u Austriju i Englesku

Neki od BMW modela umesto “Made in Germany” dobiće drugačije etikete, obzirom da se ...

Alfa Romeo V6 motor će preživeti

Alfa Romeo V6 motor će preživeti do daljnjeg zahvaljujući definitivnom ublažavanju Euro 7 norme ...

McLaren prodaje manjinski deo da bi preživeo

McLaren Grupa je u dubljoj krizi nego što se moglo pretpostaviti i trenutno prodaje ...

Bentley uskoro slavi 100 godina od osnivanja

Bentley će za svoj 100. rođendan ponuditi specijalne detalje uz svaki automobil koji napravi ...

5 Euro NCAP zvezdica za Renault Captur

Novi Renault Captur je osvojio maksimalnih pet zvezdica za sigurnost na testiranjima Euro NCAP-a, ...