fbpx

Toyota FT-Se najavljuje električnog sportistu

Toyota FT-Se najavljuje električnog sportistu u bliskoj budućnosti najvećeg proizvođača automobila na planeti

Toyota FT-Se

Toyota FT-Se najavljuje sportistu u bliskoj budućnosti najvećeg proizvođača automobila na planeti? Za sada ostavljamo znak pitanja, a više će se saznati 25. oktobra na Salonu mobilnosti u Tokiju. Najpreciznije, Toyota za sada “izaziva” fotografijom sportskog modela koji nije niti budući GT86, a još manje eventualno nova generacija Supre.
Sportski kupe sa elektro pogonom nosi ime Toyota FT-Se, a objašnjenje kompanije o poreklu imena je jednostavno. “FT” se odnosi na Future Toyota, odnosno Buduća Toyota. “Se” bi se sasvim logično moglo odnositi na Sportski i Električni. Podsećanja radi, Toyota je 2014. godine prikazala “FT-1” model, za koji se kasnije, 2020. godine ispostavilo da se radi o Supri.
Ipak ono što je upadljivo na trenutno dostupnoj fotografiji je činjenica da (berem pozadi) nema obeležja Toyota, nego je model brendiran u GR (Gazoo Racing). A da se radi o ambiucioznom projektu najavljuje i poluvolan koji se nazire kroz bočni prozor Toyote FT-Se, evidentno koncepta za sada.

Toyota FT-Se

U svakom slučaju, Toyota FT-Se izaziva interes. Pored činjenice da ima elektro pogon i potpuno novi stil dizajna karoserije, naslućuje se i potpuno novi enterijer u odnosu na dva trenutno posojeća sportska modela u ponudi Toyote. Digitalna instrument tabla je iznad upravljača, a vidljivi su i višenamenski ekran, ali i još jedan, treći ekran sa leve strane upravljača. Pored toga, za sada su neviljivi, ali prema informaciji Toyote postoje i posebni štitnici za kolena koji će štititi vozača bri visokim bočnim ubrzanjima pri vožnji u krivinama.
Da li ćemo 25. oktobra dobiti odgovor o sudbini koncepta Toyota FT-Se u smislu eventualne serijske proivodnje za sada je tajna, isto kao što je tajna da li japanska marka planira radnog, električnog supersportistu u svojoj ponudi. Poztoji zvanična i javna najava od strane Akia Toyode, Predsednika Toyote da je iveno oživljavanje legendarnog modela Celica. Pored toga, spekulacije kažu da ni model MR2 neće “izumreti”.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Formula 1 – FIA ne dirajte Red Bull

Formula 1 – FIA ne dirajte Red Bull poruka je koju šalje čuveni nemački ...

Nova Honda CR-V stigla u Srbiju

Peta generacija modela HONDA CR-V sinoć je predstavljena publici u Srbiji Ovaj model predstavlja ...

Toyota Camry se vraća u Evropu nakon 14. godina

Toyota je prestala da nudi model Camry u Evropi još 2004. godine usled male ...

Toyota bez gubitka garancije tokom vanrednog stanja

Vlasnici Toyotinih vozila u Srbiji neće izgubiti garanciju ukoliko ne obave redovan servis tokom ...

Alpine A110 krenuo u proizvodnju

Renault grupa je inaugurisala novu proizvodnu liniju za Alpine A110, u fabrici u Dieppeu. ...

Biće Mercedes G Klase na struju

CEO Daimlera Ola Källenius potvrdio je plan za proizvodnju potpuno električne G Klase, ali ...