Porsche Turbo modeli dobijaju novu Turbonite boju na detaljima kako bi dobili na dodatnom ekskluzivitetu, a novinu prva dobija nova Panamera
Porsche Turbo modeli dobijaju novi bedž kako bi dobili na dodatnom ekskluzivitetu, a novinu prva dobija nova Panamera. Marka Porsche je svoj legendarni amblem modifikovala letos obeleževajući 75 godina postojanja. Kako bi dodala stilsku ekskluzivnost svojim vrhunskim turbo modelima, marka Porsche, tačnije dizajnersko i odeljenje za boje i opreme ( Porsche Color & Trim) osmislilo je novi stil i boju amblema koji je nazvana potpuno adekvatno – Turbonite.
U osnovi, Turbonite je posebna boja, a modeli koji zasluže ovaj amblem odriču se, za Porsche tradicionalne, zlatne boje koja je inače do amblema. Pored samo amblema, Porsche Turbo modeli će specijalnu Turbonite boju i stil dobiti i na drugim delovima karoserije, uključujući i slovnu oznaku modela na zadnjem delu vozila, isto kao i ivice oko zadnjih bočnih prozora, tačnije, kako ih Porsche naziva, „Otvorima za dnevno svetlo“. U zavisnosti od Porsche Turbo modela za koji se kupac odluči, Turbonite boja će se naći i na naplatcima, kao i detaljima na prednjem odbojniku.
U enterijeru Turbonbite boja stiže na Porsche bedž na upravljaču, kao i na dodatne površine kabine, iključujući sigurnosne pojaseve, detalje na oplatama, ali i određene prekidače. Ali, ima još teoga što je doteralo Porsche Color&Trim odeljenje. Ukoliko se kupac odluči za Turbo model sa crnim enterijerom, moći će da dođe do vrhunski opremljenog modela sa kontrastnim akcentima u Turbonite boji i na sedištima, panelima na vratima, instrument tabli i patosnicama.
Prvi Porsche model koji će dobiti Turbonite boju i stil biće nova, nestrpljivo očekivana Panemera u turbo verziji, koja će biti predstavljena 24. novembra. Već sada, pre zvaničnog otkrivanja, Poresche je najavio Panamera Turbo E-Hybrid verziju sa 4.0 biturbo V8 benzincem i elektromotorom koji će zajednički točkovima isporučivati oko 650 KS. Porsche Panamera Turbo E-Hybrid će do 100 km/h ubrzavati za munjevitih 2.9 sekundi uz pomoć svog pogona na svim točkovima, a li će uz bateriju od 25.9 kWh moći da samo na struju prelazi oko 40 kilometara. Doduše, moćni pogonski sistem stiže i uz cenu plaćenu u masi vozila, za koju se provenjuje da će biti oko 2.400 kilograma. Međutim, Panamera Turbo E-Hybrid neće biti najsnažnija. Tokom životnog veka novog modela očekuje se da stigne i još snažnija Panamera Turbo E-Hybrid S sa 730 KS, osnosno istim pogonom koji koristi nedavno osveženi SUV Cayenne.
Show Comments