fbpx

Novi Audi S3 je snažniji od Golfa R

Novi Audi S3 je snažniji od Golfa R a u svom Quattro pogonu dobio je razdelnik snage od moćnog RS3

Novi Audi S3

Novi Audi S3 je snažniji od Golfa R a u svom Quattro pogonu dobio je razdelnik snage od moćnog RS3. Kao što je i najavio, Audi peva svoje labudove pesme po pitanju pogona sa unutrašnjim sagorevanjem na putu ka poptuno električnim pogonima. A obećao je da će se od “cilindara” oprostiti sa najboljim što znai i ume.

Novi Audi S3

Novi Audi S3 nije “potpuno novi” nego “novi”, što znači da se radi o restilizaciji odnosnon osvežavanju modela na polovini životnog veka. Međutim, od pored uobičajenij novih farova i lajsni, osveženi Audi S3 dobija i neke zaista značajne i krupne novine, kao što je više snage.

Novi Audi S3

Kao model za 2025. godinu Audi S3 svoj pogon i dalje dobija od 2.0 TFSI, koji je sada pojačan na okruglo 333 KS i koji je u stanju da točkovima isporuči 420 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Uz ovo povećanje snaze za 23 KS i 20 Nm o donosu na do sada raspoloživo, Audi S3 postao je snažniji od VW Golfa R, što su mnogi i očekivali. Doduše, treba odmah napomenuti da Golf R tek treba da prođe kroz fazu restilizacije ove godine, pa nije isključeno da će sa snagom podići na nivo koji ima S3, a koji zapravo već ima u specijalnom i rasprodatom Golf R 333 Limited Edition izdanju.

Novi Audi S3

Pored 23 KS više, Audi S3 je dobio i krupnui mehanički novinu u svom sistemu prenosa. Zadnji diferencijal ima razdelnik obrtnih momenata, a uz potpuno novi Dynamic Plus mod vožnje, Audi S3 za 2025. godinu svojoj zadnjoj osovini može isporučiti većinu snage uz optimalnu i nezavisanu raspodelu zadnjim točkovima. Drugim rečima, iako novi Audi S3 službeno nema “drift” mod, njegova mehanička postavka da evidentno donosi. Zanimljivo je i da je “ler” gas sa 1.100 povišen na povisokih 1.300 o/min kako bi novi S3 imao još bolji polazak iz mesta, a inženjeri tvrde da je odziv na komandu papučicom gasa još direktniji i brži nego do sada. Svoj maksimalni obrtni moment agregat isporučuje između 2.100 i 5.500 o/min, a pri niskim i srednjim opterećenjima, turbokompresor uvek zadržava mogućnost da trenutno isporuči maksimalni nadpritisak punjenja. U odnosu na dosadašnji, novi S3 ima nešto kraće stepene prenosa, pa su i pomene stepena prenosa naviše i naniže nešto ranije.

Novi Audi S3

Rezultat unapređenja je da Audi S3 za 2025. godinu do 100 km/h ubrzava za 4.5 sekundi uz elektronski ograničenu brzinu na 250 km/h. Na točkovima od 19” fabrički se nalaze Falken performance pneumatici 235/35 R19, a u prednje točkove su ugrađeni perforirani diskovi većeg prečnika sa novim dvoklipnim kočionim čeljustima. U novi Audti S3 ugrađena je i nova generacija elektronske kontrole stabilnosti.
Sve navedene novine, ukljkučujući i LED svetla za dnevnu vožnju koje se mogu personalizovati odnose se na obe karoserijske verzije S3 – limuzinu i hatchback, a ponudu su dodate i četiri nove boje Ascari Blue, District Green, Arkona White i Progressive Red.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Emil Frey Grupa distributer Renault Grupe u Srbiji

Renault Grupa sklapa ugovor sa Emil Frey Grupom o distribuciji svojih brendova na teritoriji ...

Prvi pogled na Lexus ES

Lexus je publikovao jednu jedinu službenu fotografiju novog ES-a pred premijeru u Pekingu Toyota ...

Škoda Vision 7S Concept najavljuje…

Škoda Vision 7S Concept će se pojaviti 30. avgusta, i osim sedam sedišta donosi ...

Hyundai Ioniq 5 N utiče na emocije

Hyundai Ioniq 5 N utiče na emocije utvrđeno je eksperimentom u zimskim uslovima Norveškoj ...

Novi Volvo V60 – na crtu sa BMW-om i Audijem

Novi Volvo V60 predstavljen je u Ženevi u novom ruhu i na novoj platformi, ...

Kia Soul EV sa većim dometom

Kia Motors je predstavila različita poboljšanja pomoću kojih su povećali domet električnog Soula. Nova, ...