fbpx

Ford preispituje prelazak na struju i cilj da do 2030 bude potpuno električna marka, što bi značilo povratak na SUS motore

Ford Explorer EV

Ford preispituje prelazak na struju i cilj da do 2030 bude potpuno električna marka, što bi značilo povratak na SUS motore u Evropi nakon 2030. Prvobitno, Ford je planirao da prodaje samo automobile na baterije u Evropi do kraja tekuće decenije. Međutim, Ford Motor preispituje svoj plan da prodaje samo potpuno električne automobile u Evropi do 2030. godine, pošto prodaja električnih vozila ne uspeva prema procenama i planovima. Cilj kompanije Ford je bio ambiciozniji od plana Evropske unije da dozvoli prodaju samo automobila sa nultom emisijom posle 2035. godine kao deo svoje strategije smanjenja CO2. Ford sada kaže da bi mogao da nastavi da prodaje automobile sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem nakon 2030. ako ih kupci žele. „Ako vidimo veliku potražnju, na primer za plug-in hibridna vozila, mi ćemo ih ponuditi“, rekao je Martin Sander, šef Fordovog poslovanja putničkih automobila u Evropi. „Potražnja za električnim automobilima bila je “blaža” nego što je Ford prvobitno planirao“, rekao je on, „a kompanija ne postiže svoje ambiciozne ciljeve“. Postoji jasna putanja do elektrifikacije, rekao je Sander. „Samo moramo da se snađemo na putu ka 100 odsto električnih pogona“, rekao je on pred samit o budućnosti automobila za Financial Times u utorak. Ford je završio investiciju od 2 milijarde dolara za pretvaranje svoje fabrike u Kelnu u Nemačkoj za proizvodnju potpuno električnih vozila zasnovanih na MEB platformi Folkswagen grupe.

Ford Explorer EV

Počeće serijska proizvodnja potpuno električnog kompaktnog SUV-a Explorer u Kelnu u junu i predstaviće drugo vozilo napravljeno na MEB platformi, takođe u junu. Kasnije ove godine Ford će takođe otkriti Puma Gen-E električnu verziju svog najprodavanijeg malog SUV-a proizvedenog u Krajovi u Rumuniji. Proizvođač automobila je takođe počeo da prodaje električne verzije svog Transit Custom kombija od jedne tone u Turskoj uprkos sporijem rastu tržišta EV kombija od očekivanog. Ford smanjuje svoju ponudu automobila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem jer se fokusira na EV i svoje visoko profitabilno poslovanje sa lakim komercijalnim vozilima. Završena je proizvodnja malog automobila Ford Fiesta u Kelnu prošle godine, a takođe će obustaviti proizvodnju modela Focus u Saarlouisu 2025. Ford je prestao da proizvodi svoje automobile srednje veličine Mondeo i minivanove Galaxy/S-Max u svojoj fabrici u Valensiji u Španiji. Marka razmatra proizvodnju novog modela putničkog automobila „više energije“ u Valensiji, koji trenutno proizvodi kompaktni SUV Kuga koji je dostupan u plug-in hibridnoj, potpuno hibridnoj ili verziji sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem. „Imamo plan za našu fabriku u Valensiji“, rekao je Sander.
Izbegavanje kazni u Ujedinjenom Kraljevstvu
U Velikoj Britaniji, svom najvećem evropskom tržištu, Ford traži načine da izbegne plaćanje velikih kazni u skladu sa mandatom za vozila sa nultom emisijom (ZEV) koji ima za cilj da podstakne prodaju električnih automobila. Mandat predviđa da proizvođači automobila moraju da prodaju sve veći procenat električnih vozila svake godine, počevši od 22 % u 2024. godini, što će obzirom na pad prodaje EV biti prilično zahtevno.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Honda HR-V nabildovana za 2019.

Za 2019. Honda će pomalo osvežavati svoje modele, a u sklopu te aktivnosti, dobroćudni ...

Najkorišćenija flota hidrogenske Toyote Mirai na svetu

CleverShatle pružalac usluge deljene vožnje, bez ikakvih problema prešao pet miliona kilometara na vodonik ...

Novi BMW M5 je oficijelni safety car MotoGP-a

Kako bi proslavili 20. godišnjicu „oficijelnog MotoGP automobila“, BMW-ova M divizija je pretvorila novi ...

BMW predstavio treću generaciju X6 na novoj platformi

BMW predstavio treću generaciju X6, svog najvećeg kupe-SUV-a Treća generacija BMW X6 postavljena je ...

Kroz „klinička testiranja“ Renault sluša glas kupaca

Renault u svojim “kliničkim testiranjima” kupcima prikazuje modele mnogo pre nego što će se ...

McLaren tim Formule 1 ne bi da postane Audi F1

Spekulacije o ulasku Porschea i Audija u Formulu 1 do daljnjeg se neće smiriti, ...