Audi RS E-Tron GT Performance je najsnažniji Audi ikada sa svojih 925 konjskih snaga i ubrzanjem do 100 km/h za 2.8 sekundi
Audi RS E-Tron GT Performance je najsnažniji Audi ikada sa svojih 925 konjskih snaga. Nakon što je Porsche Taycan ranije ove godine dobio sveobuhvatno ažuriranje sredinom ciklusa, čini se da je pošteno samo da sestrinski model sledi taj primer. Pozdravite Audi E-Tron GT 2025, koji dobija niz ažuriranja za otključavanje više snage, brzine punjenja i dometa.
Ubuduće, biće na raspolaganju tri različite verzije: S E-Tron GT, RS E-Tron GT i vodeći RS E-Tron GT Performance. Novododati gornji deo asortimana preuzima ulogu Audijevog najmoćnijeg serijskog vozila ikada. Ima snagu od 925 KS, ali i dalje (malo) zaostaje za čudovištem Taycan Turbo GT sa 1.019 KS. Osim što je najmoćniji automobil koji nosi legendarna „Četiri prstena“, on je i najbrži.
Potrebno mu je samo dve i po sekunde da postigne 100 km/h – još uvek dve desetinke sekunde sporije od Porschea, ali mu to ni najmanje ne umanjuje vrednost. Ni slabije verzije Audija RS E-Tron nisu baš spori ili nedovoljno jaki. RS E-Tron dobija 856 KS za sprint do 100 km/h za 2,8 sekundi, dok osnovni E-Tron ima 679 KS za sprint do stotke za samo 3,4 sekunde.
Modeli sa oznakom RS dostižu maksimalnu brzinu od 250 km/h, dok će početna oprema imati nešto nižih 245 km/h. Sva tri modela Audi RS E-Tron imaju konfiguraciju sa dva motora koja omogućavaju pogon na svim točkovima.
Dmotion.rs preporučuje: Osveženi i pojačani Porsche Panamera i Taycan predstavljeni u Srbiji
Audi kaže da nije planirana konfiguracija sa jednim motorom i pogonom na zadnje točkove. Osim nove brzine, električna limuzina dobija nadograđenu bateriju. Korisni energetski kapacitet je skočio sa 84,0 kWh na 97,0 kWh dok je masa baterije smanjena za 10 kilograma. Međutim, baterija i dalje teži 625 kg.
Postoji još dobrih vesti koje treba podeliti o bateriji jer sada podržava maksimalnu snagu punjenja od 320 kW za razliku od prethodnih 270 kilovata. U idealnim uslovima punjenja, baterija se puni sa 10 na 80 procenata za 18 minuta. Potrebno je samo 10 minuta da se EV poveća domet od 280 kilometara. Baterija nije jedini komad hardvera koji je izgubio težinu pošto je zadnji elektromotor oko 10 kg lakši nego ranije.
Ako je efikasnost ono što tražite, poželećete da preskočite RS modele i nabavite osnovni S. Audi nudi maksimalni domet od 610 kilometara, ali imajte na umu da je to po disktabilnom WLTP ciklusu. Ekvivalentna cifra EPA će verovatno biti niža. Čak i ulazna tačka u RS E-Tron porodicu dobija novorazvijeno dvokomorno vazdušno ogibljenje sa dva ventila. Ova aktivna postavka može da spusti automobil za 5 do 7.5 cm u sekundi kako bi maksimizirala udobnost kada prelazite preko neravnina. Za RS E-Tron GT Performance, ogibljenje dobija namenski režim za maksimalne performanse.
Iako E-Tron GT i dalje izgleda kao da je došao iz budućnosti, ima nekoliko lepih nagoveštaja prošlosti. Na primer, kovani aluminijumski točkovi od 21 inč su slični onima koncepta Audi Avus Kuattro iz 1991. godine. U unutrašnjosti, digitalna instrument tabla RS E-Tron GT Performance ima belu temu koja upućuje na RS2 Avant iz 1994. godine.
Show Comments