Toyota GR Corolla je značajno unapređena uz više obrtnog momenta, novu aerodinamiku i novi osmostepeni automatik
Toyota GR Corolla je značajno unapređena uz više obrtnog momenta, novu aerodinamiku i novi osmostepeni automatik. Vatrena Toyota GR Corolla je u prodaji već dve godine sa samo jednom opcijom menjača – šestostepenim manuelnim menjačem. To se menja za modelnu godinu 2025, pošto je proizvođač automobila kao opciju dodao automatski menjač sa osam brzina. Toyota tvrdi i da je za 2025. GR Corolla dobila i niz poboljšanja performansi automobila, uključujući veći obrtni moment agregata i bolje hlađenje.
Novi Gazoo Racing Direct automatski menjač dolazi u kompletu sa “launch controlom” i papučicama na upravljaču za manuelnu promenu stepena prenosa. Takođe Toyota GR Corolla ima i jedinstveni softver menjača koji ga razlikuje od jedinica koje se koriste u GR Supra i GR86.
Za razliku od menjača u tim automobilima, koji se menjaju na osnovu ponašanja vozila kao što su brzina i sile ubrzanja, Corolla koristi kočnice i položaj pedale gasa da bi predvidela optimalno vreme za promenu stepena prenosa. GR Corolla ima četiri režima vožnje – Normal, Sport, Eco i Custom. Toyota je podesila automatski menjač posebno za Sport režim. GR razvojni tim je optimizovao tačke promene stepena prenosa kako bi postigli slične odnose kao kod manuelnog sa šest brzina. Automatski menjač takođe dolazi standardno sa hladnjakom menjača koji održava temperaturu pod kontrolom tokom vožnje na stazi.
Pored novog menjača, Tojota je takođe prilagodila 1,6-litarski G16E-GTS trocilindarski turbo motor. I dalje proizvodi 300 konjskih snaga, ali je maksimalni obrtni moment sa 370 Nm povećan na velikih 405 Nm.
Prednji i zadnji Torsen diferencijali sa ograničenim proklizavanjem su standardni na GR Corolli za 2025. sa pogonom na sve točkove (ranije su bili opcioni na nižim paketima opreme). Toyota je takođe doterala oslanjanje vatrenog hečbeka, dodajući posebne opruge koje kontrolišu odbijanje napred i pozadi kako bi suzbila podizanje unutrašnjeg točka tokom oštre vožnje. Proizvođač automobila je takođe unapredio zadnje spiralne opruge i poprečeni stabilizator i podigao veznu tačku zadnjih oscilujućih ramena kako bi se smanjilo spuštanje zadnjeg dela vozila pri naglim ubrzanjima.
Novodizajniran prednji odbojnik nije zadužen samo za izgled. 2025 GR Corolla ima poboljšane uvodnike vazduha i novu konstrukciju vazdušne zavese koja smanjuje turbulenciju oko guma, poboljšavajući stabilnost i smanjujući otpore vazduha. Novo lice takođe omogućava hladnjak automatskog menjača i opcioni dodatni hladnjak.
Toyota će ponuditi osveženu GR Corollu u Core, Premium i Premium Plus opremama. Circuit Edition više ne postoji. Nova Premium Plus oprema standardno dolazi sa krovom od karbonskih vlakana, izbočenim poklopcem motora sa uvodnikom vazduha, head-up displejom i još mnogo toga. Unutra, automobil dobija nove ukrasne završne obrade na različitim površinama i po celoj kabini. Osamnaest-inčni aluminijumski točkovi sa 15 krakova su standardni na Core i Premium opremama, dok Premium Plus automobili nose 18-inčne mat crne naplatke. Sve GR Corolle dolaze sa pneumaticima Michelin Pilot Sport 4, Toyota Safeti Sense 3.0 i besplatnim jednogodišnjim članstvom u Nacionalnom auto sportskom udruženju. 2025 GR Corolla će stići u prodajne salone ove zime.
Show Comments